Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره طرح اهدای خون توسط بانوان بسیجی گفت: با توجه به نیاز سازمان اهدای خون و نامه اخیر این سازمان به بسیج زنان مبنی بر لزوم تقویت وضعیت خونی کشور، تصمیم بر اعلام فراخوان برای اهدای خون از سوی بانوان بسیجی گرفتیم.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: این طرح از روز گذشته با مشارکت داوطلبانه خواهران بسیجی در سطح کشور آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی با بیان اینکه طرح اهدای خون توسط بانوان بسیجی در ۳۱ مرکز استان کشور اجرا شده است، اظهار داشت: این طرح در ۴۰۰ شهرستان و همزمان در شهر تهران انجام شده و روز گذشته در تهران ۱۷۰ نفر از بانوان با رعایت جوانب بهداشتی به اهدای خون پرداختند. در حال حاضر نیز چهار مرکز در تهران به این امر می‌پردازند.

وی ابراز داشت: بر اساس استقبال خوب بانوان از این طرح، پیش بینی می‌شود که در طول این یک هفته بالغ بر هزار نفر از بانوان در این رویداد تقویت ذخیره خونی کشور شرکت کنند. به علاوه بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اهدای خون قرار است این طرح به صورت دوره‌ای تا پایان سال ادامه داشته باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور در پایان تصریح کرد: بانوان جامعه به ویژه بانوان بسیجی همواره در تمامی بحران‌ها به صورت داوطلبانه در صحنه بوده و امروزه نیز در موضوع ویروس کرونا و کاهش ذخیره‌های خونی کشور همچنان در عرصه‌های مختلف به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

کد خبر 4894758

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون بسیج جامعه زنان زنان ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا نیروی انتظامی فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی شهر تهران آموزش مکمل قوه قضاییه روز طبیعت دستگیری سارق سازمان هواشناسی بانوان بسیجی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران