Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگانبارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور و ارتفعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی شده است.

روز‌های جمعه و شنبه این وضعیت در اکثر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز یکشنبه هفته آینده بارش‌ها در شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق، شرق و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی ادامه خواهد داشت، ضمن این‌که دریای خزر طی ۲۴ ساعت آینده مواج خواهد بود.

 آسمان تهران امروز ابری با باراش باران در برخی ساعات، فردا ابری همراه با بارش پراکنده، روز جمعه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات رگبار پراکنده و شنبه ابری همراه با بارش باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

سرعت وزش باد در پایتخت امروز ۱۷ تا ۲۲ کیلومتر در ساعت در جهت جنوبی است. صبح فردا سرعت وزش باد در جهت جنوب ۱۱ تا ۱۷ کیلومتر و در بعدازظهر ۹ تا ۱۵ کیلومتر در جهت شرق-جنوب شرقی خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر هواشناسی ایران هواشناسی بارش باران پیش بینی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار باران و رعد و برق در ۱۱ استان پیش بینی می‌شود.   به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران و چهارشنبه (۲۹ فروردین) در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد، جنوب اصفهان، ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.   در این شرایط جوی احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و درختان آسیب پذیر وجود دارد بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، اتخاذ تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌کند.   آسمان تهران امروز (۲۸ فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود و طی چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران