Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح تلویزیون اینترنتی ویژه جوانان لرستانی خبر داد.

سید علی کریمی جوانان را ظرفیت خوبی برای کشور و استان دانست و اظهار کرد: لرستان از جمله استان‌های جوان کشور است و لازم است برنامه‌های ویژه این قشر آینده دار را بهتر پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌های هماهنگ وزارت ورزش و جوانان، در لرستان نیز، "تلویزیون اینترنتی "باهدف انعکاس ویژه اخبار و برنامه‌های جوانان افتتاح شده است، تصریح کرد: در راستای فرارسیدن هفته جوان سه‌شنبه ۱۹ فرودین ماه افتتاحیه اولین تلویزیون اینترنتی جوانان استان با عنوان taja.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tv در بستر اینستاگرام انجام دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: این مرکز به‌عنوان رسانه جهت تولید محتوا برای جوانان و انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه جوانان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تلویزیون اینترنتی ورزش و جوانان لرستان هفته جوان تلویزیون اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان