Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ دوم محمد حسین برجسته ملکی اظهار کرد: لایروبی کانال‌های ورودی خلیج گرگان با ساخت سازه بارج از سوی سازمان همیاری شهرداری و پسماند و همکاری استانداری گلستان به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: این سازه بارج در ابعاد : ۱۰ متر در ۲۸ متر به وزن ۸۰ تن و میزان بارگیری ۱۰۰ تن تحویل اداره بنادر و کشتیرانی در بندرگز شده و در محل اسکله بندرترکمن مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجسته ملکی ادامه داد: از این بارج برای انتقال مصالح و ماشین‌آلات برای اجرای ساخت پروژه‌های گردشگری در آشوراده و همچنین لایروبی کانال‌های منتهی به خلیج گرگان به‌کارگیری می‌شود که اجرای این سازه سهم بسزایی در سهولت تردد شناورها و اعزام به گشت‌ها و همچنین انتقال تجهیزات سازمانی به جزیره آشوراده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امید است با انجام پروژه‌های گردشگری و ایجاد اشتغال‌زایی، اقتصاد مردم مرزنشین رونق پیدا کند و از طرفی با باز شدن کانال‌های عبوری از خلیج گرگان به دریا میزان صدمات شناوری کاهش چشمگیری پیدا کند.

کد خبر 499119 برچسب‌ها پسماند حمل و نقل استان گلستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پسماند حمل و نقل استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز

ایسنا/البرز مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از استقرار ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی، فرهنگی و پایگاه‌های نوروزی اصلی خبر داد.

رحیم خاکی امروز (دوشنبه، ششم فروردین ماه) اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با انجمن راهنمایان گردشگری استان البرز ۳۰ راهنما در نوروز به ارائه خدمات و راهنمایی درباره آثار و جاذبه‌های تاریخی استان البرز می‌پردازند.

به گفته او، این راهنمایان در بناها و محوطه‌های تاریخی از جمله کاروانسرای ینگی امام، محوطه ازبکی و کاخ سلیمانیه مستقر شده‌اند و به ارائه اطلاعات و توضیحات درباره معماری و تاریخ بناهای استان و محوطه تاریخی - فرهنگی ازبکی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه با وجود ماه مبارک رمضان، گردشگران از بناهای تاریخی استان استقبال خوبی داشته‌اند، افزود: ارائه توضیحات کارشناسی درباره بناها مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته و این کار با هدف ارائه بهینه خدمات به گردشگران انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار جوی آرام و پایدار درآذربایجان غربی
  • بازدید ۵ هزار گردشگر از جزیره آشوراده
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • آخرین وضعیت «اسکله بندرپل» برای اعزام به قشم
  • پشت پرده کوچ اجباری دو میلیون فلسطینی به صحرای سینا مصر چیست؟ / حذف کانال سوئز و احداث کانال دریایی بن گورین یکی از اهداف اشغال نوار غزه+ نقشه میدانی و عکس
  • استقرار ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز