Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:50:59 GMT

ایتالیا امیدوار به برگزاری پلی‌آف لیگ والیبال

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۲۲۵۷

ایتالیا امیدوار به برگزاری پلی‌آف لیگ والیبال

با گسترش ویروس کرونا در ایتالیا، مسابقات والیبال در این کشور ابتدا بدون تماشاگر و سپس تعطیل شد. این اتفاق درحالی رخ داد که هنوز چهار هفته تا پایان مرحله مقدماتی سری آ باقی مانده بود.

پس از گذشت چند هفته و درحالی که هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویروس در ایتالیا مهار می‌شود، مدیران باشگاه‌های حاضر در سری آ تصمیم گرفتند که مرحله مقدماتی را پایان‌یافته تلقی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هشت تیم برتر جدول کنونی، به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.

لوبه، مودنا، پروجا، ترنتینو، میلانو، راونا، پادوا و ورونا تیم‌های اول تا هشتم جدول کنونی سری آ هستند که با تصمیم جدید، به پلی‌آف راه یافته‌اند.

مرحله پلی‌آف بر اساس برنامه قبلی قرار بود از هشت روز پیش آغاز شود اما حالا سازمان لیگ سری آ امیدوار است ۲ ماه دیگر شرایط برای برگزاری مسابقات فراهم شود.

امیر غفور تنها بازیکن ایرانی حاضر در این فصل لیگ والیبال ایتالیا بود. غفور در تیم لوبه صدرنشین مسابقات بازی می‌کرد.

برچسب‌ها لیگ والیبال ایتالیا امیر غفور لوبه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال ایتالیا امیر غفور لوبه لیگ والیبال ایتالیا امیر غفور لوبه پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها

رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا درباره راهکارهای افزایش همکاری‌های دوجانبه گفت وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه 16 فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس، سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

سید میلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.

در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفت وگو شد.

برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این نشست یک ساعته بود.

تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با 9 بار حضور در بازی‌های المپیک، 16 حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و  22 بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود.

کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، 2 نقره و 2 برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه 15 قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد