Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@12:54:04 GMT

درگیری در زندانی در شمال لبنان؛ 12 نیروی ارتش زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۲۲۵۸

درگیری در زندانی در شمال لبنان؛ 12 نیروی ارتش زخمی شدند

درگیری ایجاد شده در زندان طرابلس لبنان منجر به زخمی شدن دوازده ارتشی و نیروی امنیتی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، زندان «القبه» طرابلس در شمال لبنان و اطراف آن شاهد درگیری میان تعدادی از زندانیان و مردم منطقه و نیروهای امنیتی و نیروهای ارتش لبنان بود.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، ارتش لبنان و نیروهای امنیتی برای پایان دادن به این درگیری وارد عمل شدند که طی آن ۱۰ نیروی ارتش و نیروی امنیتی زخمی شدند و ۸  زندانی دچار حالت نفس‌تنگی، کبودی و مجروحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، نیروهای اورژانس به زخمی‌ها رسیدگی کردند و آتش‌نشان طرابلس آتش ایجاد شده در داخل زندان و محیط اطراف آن را خاموش کرد.

اما ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در این درگیری‌ها که پس از تلاش عده‌ای برای ورود به زندان رخ داد، ۱۲ نیروی امنیتی زخمی شدند.

وبگاه لبنانی «التیار» هم اعلام کرد، خانواده‌های زندانیان و کسانی که قصد ورود به این زندان را داشتند به سمت گشتی‌های ارتش لبنان سنگ، شیشه و ترقه پرتاب کردند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان درگیری ارتش زندان ارتش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه درگیری ها در شبانه روز گذشته، بسیاری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی در محور دونتسک، ارتش اوکراین ۴۲۰ نظامی خود را از دست داد. علاوه بر این یک تانک و یک هویتزر ارتش اوکراین هم منهدم شد. نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در این محور بهبود بخشند.

بنا به این گزارش، نیروهای مسلح روسیه همچنین مواضع خود را در محور آودیوکا بهبود بخشیدند. در این محور نیروهای روسی ۷ حمله اوکراین را دفع کردند.

در نتیجه درگیری در این محور ۲۹۵ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین هم منهدم شد. در درگیری در محور دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراین به بیش از ۹۰ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی روسیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ پهپاد و ۶ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

کد خبر 6079106

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • تایید زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در عملیات حزب‌الله لبنان
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز