Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بیش از ۳ هزار نقطه خراسان‌ شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیرو‌های بسیج، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی در حال پاکسازی و‌ ضدعفونی شدن هستند. تاریخ انتشار: 09:37 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۹۱۴

سردار ابوالقاسم چمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین اقدامات سپاه استان خراسان شمالی در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: تیپ ۴۷ سلمان و زرهی نیشابور طی روزهای گذشته بخش‌های عمده‌ای از معابر خراسان‌شمالی را پاکسازی کردند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بیش از ۳ هزار نقطه خراسان‌ شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیرو‌های بسیج، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی در حال پاکسازی و‌ ضدعفونی شدن هستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عملیات ضدعفونی کردن معابر و اماکن پر تردد استان خراسان شمالی تا ریشه‌کن کردن ویروس کرونا از استان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
تبریک موفقیت‌های ایران در مقابله با کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقابله با کرونا سپاه خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خود جوش دانشجویان خراسان شمالی در حمایت اقدام مقتدرانه سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی  خراسان شمالی در حرکتی خود جوش برای حمایت از حمله سپاه پاسداران علیه جنایت رژیم جعلی اسرائیل اجتماع کردند و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا حمایت خود را از اقدام مقتدرانه سپاه برعلیه جنایت اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولی ایران در سوریه اعلام کردند.

همچنین دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد نیز برای حمایت از اقتدارو امنیت اجتماع کردند.

همچنین در سایر شهرهای استان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء اجتماع می کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

#تنبیه متجاوز

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • اجتماع خود جوش دانشجویان خراسان شمالی در حمایت اقدام مقتدرانه سپاه
  • حمایت مردم خراسان شمالی از غیور مردان سپاه پاسداران
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور