Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوبی‌زاده راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش برای پیشگیری از کرونا، اجرای پویش«#کنارتم هموطن» به منظور کمک به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان را از اقدامات گروه‌های جهادی کانون‌های مساجد این منطقه برشمرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون های مساجد جنوب کرمان برای مقابله با کرونا اظهار کرد: در راستای مهار ویروس کرونا فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش برای مردم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بیان کرد: همچنین فعالین کانون فرهنگی هنری این منطقه اقدام به تولید محتوا در فضای مجازی به منظور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و پاسخ به سوالات اعضای کانون های مساجد در زمینه این ویروس کردند، ضمن اینکه گروه سرود یکی از کانون ها، برای تجلیل از مدافعان سلامت اقدام به تولید نماهنگ عاشقان قهرمان کرد که این نماهنگ از شبکه سیمای استان کرمان نیز پخش شد.

 

خوبی زاده به اقدامات جهادی فعالین کانون فرهنگی هنری جنوب کرمان برای کمک رسانی به مردم سیل زده جنوب کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در سیلی که اخیرا در جنوب کرمان شاهد آن بودیم قریب پنچ هزار خانه دچار آسیب شد که با هماهنگی و ارتباط گیری با 15 کانون مسجد که در این مناطق سیل زده( رودبار، کهنوج، زهکلوت) کمک رسانی به مردم این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان به راه اندازی پویش«# کنارتم هموطن» به همت این ستاد هماهنگی اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این پویش با همراهی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تلاش کردیم از ظرفیت خیرین و مردم برای کمک رسانی به مردم سیل زده این مناطق استفاده و ضروریات اولیه زندگی مناطق سیل زده همچون لوازم خانگی و بهداشتی را تهیه کنیم.

 

 وی پخت غذای گرم،تخلیه آب و لای روبی منازل و شستن فرش های سیل زدگان، اقلام خوراکی، بهداشتی را از دیگر خدمات فعالین کانونی این منطقه به مردم سیل زده دانست.

 

 وی خاطر نشان کرد:همچنین با مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) قم، به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رهایی از ویروس منحوس کرونا اقدام به راه اندازی «نذر قربانی» کردیم و در این راستا 10 کانون مسجد اقدام به ذبح و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان کردند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در ادامه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت نیمه شعبان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی از طریق فضای مجازی همانند مسابقات کتابخوانی، خلاصه نویسی کتاب، مسابقات پیامکی، قصه گویی، تبلیغ و ترویج احیای نیمه شعبان از طریق فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

 

خوبی زاده همچنین برگزاری جشن در فضای مجازی همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و یا به صورت زنده در اینستاگرام به مناسبت عید نیمه شعبان خبر داد و گفت: طرح ختم قرآن کریم، پخش سرود در محلات از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت نیمه شعبان است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیمه شعبان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان هماهنگی کانون کانون های مساجد فعالین کانون نیمه شعبان راه اندازی فضای مجازی خوبی زاده سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل

جنبش حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه از شهادت ۴ تن از نیرو‌های خود طی حملات ارتش رژیم اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش فارس، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که علی عباس یزبک با نام جهادی «محمد الجواد»، علی محسن عقیل با نام جهادی «عابس»، حسین علی زهور با نام جهادی «حبیب» و اسماعیل علی مطلق با نام جهادی «رسول» به شهادت رسیده‌اند.

این در حالی است که هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در لبنان امروز اعلام کرد طی یک روز گذشته ۱۱ غیرنظامی در جنوب لبنان، از جمله ۱۰ امدادگر به شهادت رسیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حملات به مراکز بهداشتی ناقض قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، تصریح کرد که نگران حملات به مراکز درمانی و تیم‌های پزشکی در جنوب لبنان هستیم.

دیگر خبرها

  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • شهادت ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان