Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرجی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: از سال گذشته برگزاری رقابت‌های کشوری با عنوان جام کریمه در قم آغاز شد و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با فدراسیون بدمینتون قرار است این رقابت‌ها با همین عنوان هرساله به میزبانی هیات بدمینتون قم با حضور دختران مستعد سراسر کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: تیرماه سال ۱۳۹۸ نخستین دوره این رقابت‌ها را با حضور دختران بدمینتون‌باز استان‌های مختلف در تالار بدمینتون زنده‌یاد فرهمندموحد قم برگزار کردیم و از تیم‌ها و نفرات برتر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات بدمینتون استان قم بابیان این‌که رقابت‌های جام کریمه به نام پربرکت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است مزین شده، بیان کرد: در تقویم سال ۱۳۹۹ هیات بدمینتون این رقابت‌ها را پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدوارم با پایان یافتن شیوع کرونا زمان دقیق برگزاری آن را به اطلاع بدمینتون‌بازان سراسر کشور برسانیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی در حاشیه برگزاری جام کریمه، خاطرنشان کرد: در نخستین دوره این جام علاوه بر رقابتی که به مدت دو روز برای نفرات شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در این جام پیش‌بینی شد، برنامه‌های فرهنگی داشتیم و دختران بدمینتون‌باز با حضور در حرم نورانی حضرت معصومه (س) ضمن زیارت و گلباران بارگاه ایشان، میهمان سفره پربرکت حضرت نیز بودند.

فرجی همچنین به دیگر رخدادهای سال ۹۸ بدمینتون قم اشاره و بیان کرد: برگزاری مسابقات رنکینگ استانی که انتخابی تیم‌های اعزامی به مسابقات کشوری بود، اعزام تیم‌های دختران و پسران قم به رنکینگ بدمینتون کشور، دوره‌های داوری و مربیگری، تشکیل اردوهای چندجانبه با تیم‌های سایر استان‌ها، اعزام تیم‌های قم به لیگ‌های بدمینتون، حضور سه نماینده قم در اردوی تیم‌های ملی، قضاوت داوران قمی در میادین داخلی و بین‌المللی و صعود به لیگ برتر مردان ازجمله اتفاق‌های مهم ورزش بدمینتون قم در یک سال گذشته محسوب می‌شود. ر.ج/

برچسب‌ها قم فدراسیون بدمینتون بدمینتون بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون بدمینتون بدمینتون بانوان قم فدراسیون بدمینتون بدمینتون بانوان جام کریمه رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا