Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسابقات گزینشی دوومیدانی بازی‌های المپیک توکیو از ۶ آوریل تا ۳۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ به حالت تعلیق درآمده است. تاریخ انتشار: 09:58 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۹۳۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون جهانی دوومیدانی، پس از مشورت با کمیسیون ورزشکاران و روسای منطقه‌ای مسابقات گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۶ آوریل ۲۰۲۰ تا ۳۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ به حالت تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره، نتایج به دست آمده در هر رقابت برای استاندارد‌های ورودی توکیو ۲۰۲۰ یا رتبه‌های جهانی، در نظر گرفته نخواهد شد و انتشار آن نیز به حالت تعلیق در خواهد آمد.

نتایج همچنان برای اهداف آماری، از جمله برای سوابق جهانی، با توجه به شرایط قابل اجرا، ثبت می‌شوند. اما از آنها برای تعیین وضعیت صلاحیت یک ورزشکار به منظور حضور یا عدم حضور در المپیک استفاده نمی‌شود.

با توجه به بازگشت وضعیت جهانی به حالت عادی، مسابقات گزینشی از اول دسامبر سال ۲۰۲۰ از سر گرفته می‌شود و تا مهلت جدید تعیین شده در سال ۲۰۲۱ توسط کمیته بین‌المللی المپیک ادامه خواهد یافت. کل دوره مقدماتی که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است چهار ماه بیشتر از زمان اولیه خواهد بود.

پایان دوره‌های انتخابی المپیک ۳۱ مه ۲۰۲۱ (برای پیاده‌روی در مسابقات ۵۰ کیلومتری و ماراتن) و ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ برای سایر مسابقات خواهد بود. بیشتر بخوانید: لغو مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در کنیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو سباستین کو سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.


مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایقران در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.

تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.


 محمدنبی رضایی به عنوان قایقران و ایمان پورعزیز به عنوان مربی از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی

کایاک بانوان:

الناز شفیعیان

کانوی بانوان:

هیوا افضلی

کایاک مردان:

علی آقامیرزایی

کانوی مردان:

عادل مجللی

کیا اسکندانی

محمدنبی رضایی

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک