Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره مجازی «هر خانه_یک مهدیه» به مناسبت نیمه‌شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) به همت مسجد جابری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،در آستانه نیمه شعبان جشنواره مجازی «هر خانه_یک مهدیه» به همت مسجد جابری برگزار می شود.

 

شرکت کنندگان در این جشنواره باید در رشته های تهیه کلیپ نواهای مهدوی، شعرخوانی و دکلمه خوانی انتظار،مولودی های مهدوی، تزیین سر در منزل و آپارتمان و داخل منزل آثارشان را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سه نفر اول در هر رشته جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

علاقه مندان به شرکت در جشنواره مجازی« هرخانه_ یک مهدیه» آثارشان را به نشانیmasjed_jaaberi@ ارسال کنند.

 

مسجد جابری یکی از مساجد فعال و پایگاه اجتماعی و مذهبی مردم شرق تهران  است. این مسجد در سال 1323 ساخته شد و حدود سه بار بازسازی داخلی شده است و آخرین بار با همت حجت الاسلام نوبختی، امام جماعت فعلی مسجد مغازه های اطراف خریداری و مسجد گسترش یافت.

 

حجت الاسلام نوبختی که دو دهه است امامت جماعت مسجد جابری تهران را بر عهده دارد، با تلاش‌های بی وقفه و حمایت‌های بی دریغ مردم این مسجد را به عنوان یکی از مساجد فعال تهران تبدیل کرده است. این مسجد به جز اجرای برنامه‌های مختلف مناسبتی برای اهل‌بیت(ع( در حرکتی قابل تقدیر اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی و شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم کرده و با این اقدام ارزشمند طی چند سال اخیر ده‌ها حافظ کل قرآن از این مسجد تربیت شده و گام در راه قرآن نهاده‌اند

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان مسجد جشنواره مجازی مسجد جابری یک مهدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم

تهران به عنوان یکی از برخوردار ترین استان کشور به لحاظ جمعیت است اما کمترین و پایین ترین دسترسی به مسجد و اماکن مذهبی را دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۲۰ خانه نورانی در یک محله تاریخی | رسم ماندگار وقف زمین یا خانه در کن برای ساخت مسجد
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور