Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
بسم الله النور
الهم عجل لولیک الفرج
میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) را به تمامی منتظران‌ حضرتش، به ویژه ساکنان جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را خواستارم.
نیمه شعبان به بركت وجود دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یكی از خجسته‌ترین و پر بركت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عید خجسته‌ای كه در باور منتظران، شوق دیدار جمال موعود را تداعی می‌كند. صبحی كه امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظرگره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.
امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم، این عید خجسته را در جمع خانواده ها جشن می گیریم.
ساکنان جزیره کیش نیز همانند دیگر شیفتگان و منتظران حضرتش، با امید دستیابی به صلحی پایدار و رخت بربستن جنگ و دشمنی از چهره جهان، در خانه‌های خود دست به دعا برداشته وبا احیاء شب نیمه شعبان از درگاه پروردگار مهربان توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را طلب می کنند.
همچنین در این عید خجسته از درگاه حضرت احدیت برای سربازان گمنام امام زمان (عج) که درعرصه مبارزه و جهاد، با ایمان و اراده ی استوار و چشمانی تیز بین، لحظه ای از رصد تحرکات موذیانه و مزورانهی دشمنان غفلت ننموده و برای حفظ و حراست از آرمان های نظام اسلامی سخت تلاش می کنند، و تمامی زحمتکشانعرصهدرمان که ایثارگرانه به هموطنان خدمات می کنند، سلامت و سعادت خواهانم.
غلامحسین مظفری
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس