Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:33:14 GMT

۱۲۰۰ عدد ماسک قاچاق در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۲۷۸۶

۱۲۰۰ عدد ماسک قاچاق در مهاباد کشف شد

سرهنگ برزو تجاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی مهاباد حین کنترل خودروهای عبوری در جاده مهاباد به سمت ارومیه به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک‌هزار و ۲۰۰ عدد ماسک فیلتردار قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این میزان کالای کشف‌شده ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده این خودرو نیز دستگیر شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در برخی شهرها و انتشار هشدارها برای پیشگیری عمومی از ابتلا به آن، ماسک در داروخانه‌های منطقه کمیاب شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری اعلام کرده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد انتظامی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد انتظامی بهداشت و سلامت ویروس کرونا مهاباد انتظامی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت : ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سردارجلیلیان شهروندان خواسات: هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق