Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:21:37 GMT

مرگ ۲ هزار نفر در آمریکا فقط در یک روز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۲۹۱۵

مرگ ۲ هزار نفر در آمریکا فقط در یک روز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد که نزدیک به دو هزار نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

طبق آمار این دانشگاه تا ساعت هشت عصر سه شنبه یک هزار و ۹۳۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، تا صبح امروز شمار قربانیان در ایالات متحده به ۱۲ هزار ۷۲۲ نفر رسیده است. ایتالیا با ۱۷ هزار و ۱۲۷ نفر و اسپانیا نیز با ۱۳ هزار و ۷۹۸ نفر بیشترین قربانیان کرونا را در جهان دارند.

ایالت نیویورک هم اکنون با شدیدترین وضعیت نسبت به سایر ایالت‌های آمریکا مواجه است. گزارش‌ها حاکی است که در ایالت نیویورک نیز در روز سه شنبه بیش از ۸۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش آسوشیتدپرس، شمار قربانیان کرونا در شهر نیویورک از چهار هزار نفر گذشته است و این یک هزار نفر بیشتر از شمار قربانیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به این شهر است.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک گفته بود که شمار قربانیان ویروس کرونا در این ایالت ظهر روز سه شنبه به بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

کد خبر 4895335 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا قربانیان کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عربستان سعودی فلسطین سوریه قربانیان کرونا روسیه افغانستان مرگ و میر شمار قربانیان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند

رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • تانک‌های آمریکایی آبرامز؛ شکار پهپادهای روسی
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نیروهای نظامی‌اش را از نیجر خارج می‌کند