Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:03:50 GMT

ابتلا به کرونا در ایران به سطح ثابت رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۰۸۸

«ریچارد برنان» مدیر منطقه‌ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت که اخیراً به ایران سفر داشته است، تأکید کرد که به واسطه افزایش اقدامات کنترلی در ایران، ابتلا به شیوع کرونا در این کشور به سطح ثابت رسیده و حتی طی روزهای اخیر روند نزولی داشته است.در حقیقت طبق برخی اشارات، در روزهای اخیر شاهد کاهش شمار مبتلایان جدید در ایران بوده‌ایم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  «ریچارد برنان» مدیر منطقه‌ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت که اخیراً به ایران سفر داشته است، تصریح کرد که به واسطه افزایش بسیاری از اقدامات کنترل‌کننده شیوع کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایران به سطح ثابتی رسیده و حتی در برخی موارد طی روزهای اخیر یک روند نزولی داشته است.

بنا به گزارش روزنامه آمریکایی «دیلی نیوز»، برنان روز گذشته (سه‌شنبه) در یک کنفرانس خبری در خصوص روند شیوع کرونا در ایران تصریح کرد: «به واسطه افزایش مؤثر بسیاری از اقدامات کنترل‌کننده، ما شاهد ثابت ماندن تعداد مبتلایان جدید (به کرونا) و در حقیقت طبق برخی اشارات، در روزهای اخیر شاهد کاهش شمار مبتلایان جدید در ایران بوده‌ایم».

روز گذشته (سه‌شنبه)، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت از اضافه شدن ۱۳۳ مورد فوتی جدید به قربانیان کرونا در ایران خبر داد که در مقایسه با یک روز قبل این تعداد کاهش داشته است و در مجموع تعداد قربانیان این ویروس ناشناخته در ایران را به سه هزار و ۸۷۲ نفر رسانده است.

اواسط اسفندماه سال 98، برنان که برای آگاهی از وضعیت شیوع کرونا به ایران سفر کرده بود، از تعهد تیم پزشکی و درمان در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی ایران تقدیر کرده بود.
منبع: فارس برچسب ها: کرونا ، ایران ، ناطقان ، بهداشت جهانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا ایران ناطقان بهداشت جهانی روزهای اخیر شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است

امید شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت داوری ژیمناستیک ایران اظهار داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر حمیدرضا هاشمی که در کمیته فنی آسیا هم حضور دارد با حمایت فدراسیون ژیمناستیک و تلاش های خودش موفق شد شانس قضاوت در رویداد معتبر المپیک پاریس را به دست بیاورد. این مساله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و حتی رئیس کمیته فنی آسیا در صحبت‌های خود از پیشرفت ژیمناستیک ایران تشکر کرد.

وی افزود: در حال حاضر دنیا، ژیمناستیک ایران را به رسمیت می‌شناسد و در بحث داوری هم روزهای موفق‌آمیزی را طی می کنیم. فدراسیون ژیمناستیک بر اساس شایسته سالاری آزمون های مختلف داوری را برگزار می کند تا بهترین ها به مسابقات بین المللی اعزام شوند.

داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران عنوان کرد: داوران ما در دنیا قضاوت های بسیا خوبی انجام می دهند و همانند گذشته نیست که اگر ژیمناست ما در مسابقات داخلی نمره ۱۴ کسب کند در مسابقات بین‌المللی نمره کمتری کسب کند و این مسئله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است.

شیخ احمدی تصریح کرد: در سال های اخیر داوران ما به عنوان مربی و آنالیزور حضور داشتند و همین مسئله باعث رشد فنی ژیمناست های کشورمان شده است. ما در آزمون سیکل ۱۵ که آخرین سیکل داوری بین‌المللی است نمره ۹۶ به بالا را کسب کنیم. این موفقیت‌ها مرهون حمایت های فدراسیون بوده است.

وی عنوان کرد: قطعا در آینده اخبار خوب بیشتری از ژیمناستیک خواهیم شنید. سهمیه المپیک پاریس اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش کشور است و آغازگر یک راه پرامید برای ژیمناتسیک کشور خواهد بود.

کد خبر 6087972

دیگر خبرها

  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی