Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر سازمان بین‌المللی کار، تعطیلی کسب‌وکارها برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بیش از یک میلیارد کارگر جهان را با خطر بیکاری یا کاهش شدید درآمد روبه‌رو کرده است.

به گفته این نهاد زیر نظر سازمان ملل، تحت تأثیر شیوع این ویروس در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی ۱۹۵ میلیون شغل تمام وقت دیگر از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4895386

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بین المللی کار ویروس کرونا بیکاری ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار اوپک بورس وزارت صنعت معدن و تجارت نفت خام گمرک ایران بورس تهران ممنوعیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت در نشست مشترک با داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  از   بازگشت انضباط به دخل و خرج دولت و افزایش سهم درآمد‌های پایدار از بودجه عمومی خبر  داد و گفت: دولت سیزدهم ۲ رویکرد مهم در حوزه مالیه عمومی را سر لوحه امور قرار داده بود.

وی افزود: اولین رویکرد معطوف به شفافیت و انضباط بخشی به دخل و خرج دولت و شرکت‌های دولتی از مسیر اجرای حساب واحد خزانه و پرداخت به ذی نفع نهایی بود.

خاندوزی بیان کرد: در بخش دوم هدف‌گذاری دولت ارتقاء سهم درآمد‌های پایدار از بودجه عمومی را افزایش قابل اعتنایی بدهد.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته نسبت درآمد‌های پایدار که مجموع درآمد‌های غیر نفتی و استقراض را شامل می‌شود به ۵۲ درصد در سال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کرد و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ به نسبت ۶۰ درصد نزدیک شویم.

** کاهش بی سابقه و مستمر نرخ مالیات بر واحدهای تولیدی در بودجه سال ۱۴۰۳

سخنگوی اقتصادی دولت بیان کرد: امسال برای سومین سال پیاپی شاهد کاهش نرخ مالیات بر واحد‌های تولید هستیم به نحوی که در سال ۱۴۰۰ کاهش ۵ درصدی، در سال ۱۴۰۱ کاهش ۷ درصدی و امسال نیز کاهش ۵ درصدی را شاهد خواهیم بود که این مسئله در تاریخ بودجه ریزی بی سابقه بوده است.

** دولت پرداخت‌های مالیاتی و عوارضی شرکت‌ها را آسان‌تر کرد

 وزیر امور اقتصاد با اشاره به اقدام مهم دولت برای جبران کمبود نقدینگی شرکت‌ها گفت:دولت بنا دارد تا پایان مهرماه امسال برای کاهش فشار به نقدینگی شرکت‌ها و وارد کنندگان کالاهای اساسی، بجای دریافت مالیات و عوارض آن‌ها بصورت نقد، ضمانت‌نامه بانکی، اسناد خزانه و اوراق گام را جایگزین کند.

او تاکید کرد: امیدواریم کاهش نرخ مالیات و استفاده از ابزارهای جدید برای تسویه شاهد رفع برخی از مشکلات تولیدکنندگان کشور باشیم.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • مقرری‌بگیران بیکاری در خراسان رضوی ۱۹ درصد کاهش یافت
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • راه‌های کاهش پوسیدگی دندان
  • کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا
  • سقوط درآمد بزرگترین بانک آمریکا
  • درآمد دولت از حقوق ورودی خودروها کاهش پیدا می‌کند