Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری به پیشنهاد تیم‌های چینی و کره‌ای پاسخ منفی داد. تاریخ انتشار: 10:38 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۷۰۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد گنج‌خانلو پس از درخشش در رویدادهای بین‌المللی با پیراهن تیم ملی دوچرخه‌سواری و همچنین باشگاه سپاهان با پیشنهاد چند تیم آسیایی از کشورهای چین و کره‌جنوبی برای حضور در این تیم‌ها مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این پیشنهادات وی به دلیل پایین بودن دستمزد و همچنین برخی از مسائل شخصی دیگر تصمیم گرفت به آنها پاسخ منفی بدهد تا همچنان به فعالیت خود در تیم سپاهان ادامه دهد.

گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیشنهاد تیم‌های دوچرخه‌سواری کشورهای چینی و کره‌ای گفت: چندی پیش از تیم‌های باشگاهی چینی و کره‌ای پیشنهاداتی دریافت کردم و از طریق ایمیل با مسئولان این دو باشگاه مذاکره کردم، اما پس از مذاکرات انجام شده به توافقی دست نیافتم.

وی افزود: متاسفانه از لحاظ حقوق هم پیشنهاد آنها چندان برای من مناسب نبود و برنامه‌ای برای حضور در تورهای معتبر آسیایی هم نداشتند، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا به این پیشنهادات پاسخ منفی بدهم. به هر حال برای یک رکابزن شرکت در تورهای معتبر از نان شب هم واجب‌تر است. ان‌شاءالله در آینده اتفاقات بهتری برای من رخ دهد.

بیشتر بخوانید: جمشیدیان: در شرایط سخت کرونا مجبورم تمرین کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد گنج خانلو دوچرخه سواری چینی و کره ای پاسخ منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!

سرمربی بارسلونا با صحبت‌های لوئیز انریکه مخالف است.

طرفداری | ژاوی به اظهارات لوئیز انریکه پاسخ منفی داد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت جواز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کرد.

ژاوی پس از اعتراض شدید به داور بازی در خصوص صحنه اخراج رونالد آرائوخو، ادامه مصاحبه خود را به واکنش‌ به اظهارات لوئیز انریکه و صحبتی مختصر درباره بازی اختصاص داد. 

لوئیز انریکه می‌گوید حتی بدون کارت قرمز آرائوخو هم برنده می‌شدند و امیدوار است شما برای سال‌های زیادی سرمربی بارسلونا باشید. در این مورد چه فکر می‌کنید؟

به هر دو مورد نه می‌گویم!

انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!  فصل آینده برمی‌گردیم

ما باید تلاشمان را ادامه دهیم. حریف ما پاری سن ژرمن بود. آن‌ها هرگز قهرمان لیگ قهرمانان نشده‌اند و برای خرید بازیکن پول هنگفتی خرج کرده‌اند. منچسترسیتی هم برای قهرمانی 7 سال صبر کرد. سال آینده دوباره رقابت می‌کنیم. زمانی که 11 در مقابل 11 بازی می‌کردیم، تیم برتر میدان بودیم

بازی با 10 نفر ممکن نیست 

ما سعی کردیم با 10 نفر عقب بنشینیم و دفاع کنیم، اما این نقطه قوت ما نیست. حتی بعد از 10 نفره شدن هم فرصت‌های گلزنی داشتیم. در این سطح از مسابقات، بازی با 10 نفر عملاً غیرممکن است. قبل از آن اخراج، بازی زیبایی بود. با آن اخراج بازی را خراب کردید! می‌توانید هر چه می‌خواهید بگویید، اما از زمانی که من سرمربی شده‌ام، از نظر داوری خیلی بدشانس بوده‌ایم.

خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران
  • اسرائیل به دنبال حمله به ایران نیست /پیشنهاد جواد امام برای پیشگیری از اقدامات احتمالی اسرائیل /گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!
  • نتیجه نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مورد ایران
  • کدام مقامات اسرائیل پیشنهاد واکنش فوری به حمله ایران دادند؟ | حمله ای که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را به هم ریخت