Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@06:51:03 GMT

جهش تولید از الزمات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۳۶۹

جهش تولید از الزمات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی است

صلاح الدین آخوند گوگلان، مدیر حوزه علمیه چنارلی شهرستان مراوه تپه استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار استان های خبرگزاری تقریب، با بیان اینکه در راستای شکوفایی اقتصاد کشور سال 1398 "رونق تولید" نام گرفت، گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند اقداماتی که سال گذشته انجام شده است باید تکمیلی آن را امسال داشته باشیم، بنابراین امسال را با عنوان "جهش تولید" اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی چند سال اخیر موضوعات مختلفی را به عنوان موضوع سال انتخاب می‌کنند که راهبرد امسال جهش تولید است و همه باید در این راستا تلاش کنیم تا شعار سال99 را  عملی کنیم. 

وی با تاکید براینکه اگر می خواهیم کشور به خودکفایی برسد باید توجه ویژه به بخش تولید داشته باشیم، اظهار کرد: باید در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهیم. در این راستا حمایت از کالای ایرانی از اهمیت فراوانی برخوردار است که در این باره اولین گام در راستای حمایت از کالای ایرانی؛ کمک و تقویت به بهبود فضای کسب‌وکار است.

صلاح الدین آخوند گوگلان با مهم دانستن ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان گلستان و به خصوص شهرستان مراوه تپه افزود: مسئولان بخش کشاورزی و دیگر نهادهای مرتبط با این بخش باید با بومی سازی شعار امسال و با یک برنامه ریزی اصولی برای تحقق جهش تولید اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال

جام جم آنلاین - خوزستان، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ تحت عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: بررسی‌های لازم روی برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در این شرکت بنا برجایگاه استراتژیک و نقش تاثیر گذار در تولید مواد هیدرو کربوری و تامین خوراک پالایشگاه‌ها،مجتمع های پتروشیمی و شرکت گاز مبتنی بر الگوی نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری صورت گرفته و نحوه نیل به این شعار تبیین ،برنامه ریزی و پیگیری تحقق آن در دستور کار قرار گرفته است.

 

حسن شهروئی در تشریح شعار سال ۱۴۰۳ افزود : شعار سال جاری از دو بخش : جهش تولید و مشارکت مردم تشکیل شده که شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در هر بخش اهداف و برنامه‌های مرتبطی را دنبال می کند. در زمینه تولید هدف گذاری لازم در راستای تحقق کامل برنامه‌های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران مطابق با اهداف تعیین شده، اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید و اصلاحیه های فنی و عملیاتی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت دستیابی به تولید حداکثری با توجه به نقش درآمدزایی این شرکت در اقتصاد کشور صورت گرفته است.

وی گفت: در زمینه مشارکت مردم نیز توجه به جامعه پیرامونی حوزه فعالیت استمرار ساخت و تامین کالا با اولویت منابع درون استانی و بومی مطابق ضوابط و مقررات موجود بهره مندی از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان تسهیل در پاسخگویی به استعلامات کارگاه های خصوصی و کارافرینان، تلاش جهت بهبود و ارتقاء جایگاه سرمایه های انسانی و مجموعه ذینفعان شرکت بعنوان ارکان اساسی تحقق اهداف سازمانی استمرار انجام مسئولیت های اجتماعی در مناطق همجوار ، تلاش مستمر جهت حفاظت و حراست از دارائی‌ها و سرمایه‌های انسانی استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت نیروی انسانی پیگیری بهبود وضعیت خدمات دهی به همکاران با اولویت کارکنان نوبتکار و عملیاتی ، پیگیری رفع محدودیتها و افزایش رضایتمندی ذینفعان بخشی از برنامه‌های مورد پیگیری این شرکت می باشد.

شهروئی از تحقق کمی و کیفی تولید نفت و گاز با احتساب کاهشهای تکلیفی، ایجاد تمهیدات لازم جهت بازگشت به تولید حداکثری،نگهداشت و ارتقاء نظام ایمنی/بهداشت،محیط زیست و پدافند غیر عامل در کلیه فعالیت ها،مدیریت آلاینده های زیست محیطی و نیز اتمام پروژه‌های در دست اجرا به عنوان بخشی از اهداف اصلی شرکت کارون در سال جاری نام برد و ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال و اهتمام کلیه کارکنان این اهداف تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • افقه در گفت و گو با قدس: مجلس برای تحقق شعار سال لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال