Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک متخصص سمنانی عمل بیمار مبتلا به کرونا را به نیابت از سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» انجام داده و تجویزهای خاصی برای بیمارانش دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یک پزشک متخصص در سمنان پس از انجام عمل بیمار مبتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های این شهر اعلام کرد که این عمل را به نیابت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «علی‌اکبر همتی»، متخصص بیهوشی است که این روزها در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا در سمنان قرار دارد؛ او در تصویری که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، کف دستش نوشته است: «به نیابت از شهید حاج قاسم، سردار عزیزم، اتاق عمل کرونا».

دکتر همتی این عمل را که در سخت‌ترین شرایط برای یک بیمار مبتلا به کرونا انجام شد، پس از اتمام، به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی تقدیم کرده است تا نشان دهد کادر پزشکی، پرستاری و درمان این روزها از «سردار دل‌ها» الگو گرفته و در خط مقدم مجاهدت درمانی قرار دارند.

این پزشک متعهد سمنانی برای همه بیمارانش، یک تجویز خاص دیگر هم دارد که عموماً روی برچسب دستانشان نوشته می‌شود: «14 تا صلوات فراموش نشود».

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دختر ۱۵ ساله مصدوم ترومایی به بیمارستان شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی گفت: هواپیمای اورژانس در نخستین ماموریتش، یک دختر ۱۵ ساله که به دنبال تصادف، دچار پارگی طحال شده بود را، جهت انجام عمل پیوند، به شیراز منتقل کرد.

قاسمی افزود: طی هماهنگی های انجام شده، بیمار به وسیله آمبولانس اورژانس از بیمارستان خلیج فارس به فرودگاه منتقل و از آنجا به شیراز اعزام شد.

وی بیان کرد: در مقصد نیز، بیمار به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از فرودگاه به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز منتقل و تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت. طول مدت پرواز حدوداً دو ساعت می باشد و این پرواز در ساعت ۰۰:۱۰ دقیقه بامداد مورخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از مبدا بندرعباس به شیراز انجام شد.

قاسمی اظهار کرد: طی روزهای گذشته نیز، کروی پروازی به همراه کادر درمانی برای شناخت منطقه پرواز های آزمایشی را به جزایر ابوموسی، کیش، تنب بزرگ، عسلویه و قشم داشتند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد: هواپیمایی بال ثابت اورژانس، از نوع تربو کوماندر بوده و این دومین پایگاه هوایی بال ثابت در سطح کشور است که در جنوب ایران راه اندازی شده است و محدوده عملیاتی آن علاوه بر استان هرمزگان، استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و … است.

کد خبر 6058739

دیگر خبرها

  • انتقال دختر ۱۵ ساله مصدوم ترومایی به بیمارستان شیراز
  • جراحی دیسک کمر با روشی ساده
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • انجام بیش از ۶۴ هزار ماموریت اورژانس در هرمزگان
  • انجام دو عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب 
  • یک تجویز علمی و کاملا احساسی برای تسکین درد
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • توده‌ چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • سید موسوی
  • سمنانی‌ها سفر‌های نوروزی را به آخرین روز سال موکول نکنند