Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام‌رضا(ع) از فعالیت بسیجیان در مقابله با کرونا خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون ماسک توسط بسیجیان اصفهانی تولید شد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: در طول مدتی که جامعه درگیر ویروس کرونا هست بسیجیان اصفهانی اقدامات بسیاری را در راستای مقابله با این ویروس منحوس انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان ترتیب فعالیت‌های بسیج در شرایط کنونی، نخست به مقابله با سودجویان احتکارکننده اشاره کرد و گفت: در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم که برخی سودجویان دست به احتکار زدند و به انبار کردن مواد بهداشتی پرداختند اما بسیجیان با اشراف کامل به این مکان‌ها پیش رفتند و با هماهنگی مقام قضایی 240 محل را بازرسی کردند که کشفیاتی نیز در این بازرسی به دست آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام‌ رضا(ع) ادامه داد: اقلامی که محتکران انبار کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت که شامل 400 هزار جفت دستکش و 5 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: بحث دیگری که پیش گرفتیم گندزدایی و ضدعفونی کردن مراکز شلوغ، بانک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و حتی منازل است که در قالب 210 گروه جهادی با هماهنگی معاونت بهداشت و مراکز 1و2 بهداشت انجام پذیرفت.

سرهنگ رضایی عنوان کرد: غربال‌گری همشهریان در سایت سلامت وزارت بهداشت از دیگرفعالیت‌های بسیج در اصفهان بود که با ثبت یک میلیون و 500هزار نفر اصفهانی توسط خواهران بسیجی این رکورد در اصفهان شکسته شد. 

از تشریح اقدامات بسیج اصفهان برای مقابله با کرونا تا اعلان برنامه‌های نیمه شعبانآماده‌سازی و پخش بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی در ارومیه به‌همت بسیجیان به‌روایت تصویربسیج جامعه پزشکان کاشان دوشادوش مدافعان سلامت / کاهش ورودی بیماران به بیمارستان‌ها + فیلم


وی با اشاره به فعالیت خواهران بسیجی ادامه داد: باتوجه به اینکه فعالیت‌های مقابله با کرونا بسیج از اسفند ماه سال پیش شروع شد نیاز مراکز بهداشت به نیروهای بسیج بیشتر احساس می‌شد که خواهران بسیجی به میدان آمدند و به صورت سه شیفت در روز به خدمت‌رسانی پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام‌رضا(ع) تصریح کرد: کمبود ماسک، دستکش و لباس گان نیز به موازات افزایش این ویروس دچار کمبودهایی شد که این‌بار بسیج سازندگی کارگاه‌های خیاطی خود را به جای تولید لباس به ساخت ماسک اختصاص داد که 40کارگاه مسئولیت این کار را به عهده داشتند. لازم به ذکر است بسیجیان فعالیت خود را تنها به این کارگاه‌ها معطوف نکردند و تولید ماسک و اقلام بهداشتی را در خانه‌های خود نیز ادامه دادند که درنهایت یک میلیون و 50هزار ماسک تولید شد.

وی بیان کرد: بسیجیان با این موضوع نشان دادند که در شرایط خاص یاری‌گر مردم هستند. خط قرمزی که برای این فعالیت‌ها درنظر داشتیم بحث حفظ کرامت انسانی همه خانواده‌ها و مردم بود که خداراشکر به خوبی انجام شد.

انتهای پیام/ 174/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک میلیون فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این ایام ۳ هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بوده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بوده اند. 

هنری بیان کرد: در استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید

انجام ۶۱۲ فعالیت جهادی در درمیان

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه داده اند.

او ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

هنری اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان