Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادومیر آنتیچ معروف‌ترین مربی تاریخ صربستان درگذشت. او سابقه نشستن روی نیمکت تیم های رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ اسپانیا را داشت. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید این مربی تا آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران پیش رفته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رادومیر آنتیچ در مقطعی مایل بود تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادومیر آنتیچ معروف‌ترین مربی تاریخ صربستان درگذشت. او سابقه نشستن روی نیمکت تیم های رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ اسپانیا را داشت. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید این مربی تا آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی پیش رفته بود.

عباس ترابیان رئیس سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:

قبل از اینکه کی روش سرمربی تیم ملی شود، یکی از گزینه هایی که مدنظر فدراسیون بود، همین آقای رادومیر آنتیچ بود. ما در آن زمان سه گزینه برای نیمکت ایران داشتیم. آنتیچ، کی روش و یک گزینه فرانسوی. با هر سه گزینه هم مذاکراتی داشتیم. 

نظر آقای محصص که آن زمان هم رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال بودند، آقای آنتیچ بود. خیلی روی ایشان نظر داشتند و در جلسه هم گفتند بهتر است ایشان را سرمربی تیم ملی کنیم. آقای آنتیچ هم علاقمند بودند به ایران بیایند و سرمربی تیم ملی شوند ولی نظر آقای کفاشیان انتخاب کی روش بود و این اتفاق هم افتاد.

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا سرمربی تیم ملی بارسلونا رئال مادرید سرمربی تیم ملی نشستن روی نیمکت تیم رادومیر آنتیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند

 صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه خودش را برای دو مأموریت مهم پیش رو در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داد. در این بازی که از ساعت 20 امروز (شنبه) به وقت تهران در خانه تیم مایورکا برگزار شد، میهمان مادریدی موفق شد میزبان خود را با تک گل دقیقه 48 اورلین شوامنی شکست دهد.

بیست‌و‌چهارمین پیروزی این فصل کهکشانی‌ها این تیم را 78 امتیازی کرد تا فاصله‌اش را با بارسلونا رده دومی که در این هفته هنوز به میدان نرفته را به 11 امتیاز افزایش دهد. این پیروزی همچنین روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را برای دو بازی مهم پیش رو تقویت کرد. یکی از این بازی‌ها چهارشنبه شب در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و دیگری ال‌کلاسیکو است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در تنها بازی باقیمانده امشب لالیگا، از ساعت 22:30 به وقت تهران، بارسلونا میهمان کادیس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نیز پس از رئال مادرید 78 امتیازی، بارسلونا با 67 امتیاز، جیرونا با 65 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک منچسترسیتی به رئال مادرید توقف رئال مادريد در هفته نخست لاليگا

دیگر خبرها

  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • یرمی فریمپونگ یکی از بزرگترین طرفداران مارسلو / عکس
  • مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید/ پاسخ خفیف به زهرچشم سیتی + فیلم
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند