Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه در آستانه میلاد منجی عالم بشریت، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس استان کردستان هدیه ای را در حمایت از مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در حال خدمت رسانی هستند، اهدا کردند.

یکی از سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کردستان در خصوص این برنامه گفت: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم هستند که تا زمانی که آنها را از دست ندهیم متوجه نبودشان نمی شویم و امروز که به برکت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی توانسته ایم امنیت قابل قبولی را در منطقه حاکم کنیم، احساس وظیفه می کنیم که در زمینه ایجاد سلامت نیز در کنار مدافعان این عرصه خدمت رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه به عنوان حامیان حوزه سلامت از روزهای اولی که مردم استان کردستان با این ویروس مواجه شدند، حمایت خود را اعلام کردند و تا امروز نیز در کنار مدافعات سلامت حضور داشته اند.

این سرباز گمنام افزود: به همین مناسبت تعداد پنج هزار بطری ۵۰۰ میلی لیتری محلول ضدعفونی کننده به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون تومان امروز در اختبار علوم پزشکی کردستان قرار گرفت تا در اختیار پرسنل، پرستاران و دکترهایی قرار گیرد که در بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان در حال مقابله با کرونا ویروس هستند.

وضعیت اقلام بهداشتی در کردستان مناسب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز بیان کرد: خوشبختانه با کمک خیران توانسته ایم اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را تامین کنیم و در حال حاضر وضعیت اقلام بهداشتی در کردستان مناسب است.

فرزین رضاعی ادامه داد: بخش عمده ای از تمام نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توسط خیران تامین شده و در استان کردستان نیز تا چهاردهم فروردین حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک دریافت شده است که اگر این کمک ها نبود بدون شک در تامین مواد بهداشتی با مشکل مواجه می شدیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر خوشبختانه وضعیت ماسک، لباس ایزوله، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان نه در حد ایده آل اما در حد مطلوب قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه به کمک سازمان اطلاعات سپاه پاسداران کردستان نیز اشاره کرد و گفت: این سازمان امروز به متاسبت نیمه شعبان پنج هزار بطر محلول ضدعفونی را برای استفاده در بیمارستان های استان اهدا کردند.

رضاعی اظهار داشت: از روزهای اول این بیماری در کردستان، مجموعه های مختلف سپاه کمک های بسیاری در زمینه های مختلف به دانشگاه علوم پزشکی کرده اند که احداث نقاهتگاه ها، ضدعفونی کردن معابر و کمک های مالی از جمله این کمک ها است.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های آینده برای مقابله با کرونا ویروس در استان اشاره کرد و افزود: ستاد ملی کرونا طی چند هفته سخت گیری های بسیاری را در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به کار گرفت و پس از آن قصد دارد به تدریج کسب و کارهایی که کمتر در راستای شیوع این ویروس خطر دارند را مجدداً بازگشایی کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: بازگشایی ناگهانی تمامی کسب و کارها موجب ایجاد موج دوم انتشار ویروس کرونا می شود و به همین دلیل اگر مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است دچار مشکلات فراوانی شویم.

رضاعی ادامه داد: در حال حاضر شاید به حالت ثبات رسیده باشیم اما این یک ثبات شکننده است و مردم نباید با عدم رایت فاصله گذاری اجتماعی و هشدارهای بهداشتی زمینه انتشار این ویروس را فراهم کنند.

وی یادآور شد: امروز نمی توانیم ادعا کنیم که توانسته ایم این بیماری را کنترل کنیم و به ثبات رسیدن تنها به این معنی است که ورودی و خروجی تعداد بیماران به مراکز درمانی تقریباً به یک نسبت رسیده و کمبود امکاناتی نظیر تخت و دستگاه های اپیلاتور نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از همین رو از مردم درخواست داریم که همچنان با بازگشایی برخی از مشاغل در صورت عدم نیاز و ضرورت برای مراجعه، از خروج از منزل خودداری کنند.

کد خبر 4895399

منبع: مهر

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان سازمان اطلاعات سپاه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳+ جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744647

دیگر خبرها

  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • نجفی: سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استان‌ها مناسب نیست
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • معرفی آنتی ویروس های مناسب برای کامپیوتر و موبایل
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳+ جدول