Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:30:07 GMT

کدام خودروها در سال 99 مشمول انجام معاینه فنی هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۷۱۴

کدام خودروها در سال 99 مشمول انجام معاینه فنی هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز معاینه فنی، اظهار داشت: این موضوع در همه مراکز مورد توجه قرار گرفته و در قسمت صدور نتایج آزمون و دریافت گواهی معاینه فنی، فاصله‌های مناسب برای شهروندان نشانه‌گذاری شده است تا از این طریق پیشگیری از کرونا انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی مراکز معاینه فنی روزانه چندین نوبت انجام می‌شود، گفت: شست وشوی کارت‌های بانکی با مواد ضد عفونی قبل از دریافت هزینه و پذیرش خودرو نیز مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در پاسخ به این پرسش که کدام خودروها در سال جاری مشمول انجام معاینه فنی هستند، گفت: همه خودروهای تولید داخل سال 94 و پیش از آن، همه خودروهای وارداتی سال 2015 و پیش از آن، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی سال 97 و قبل از آن مشمول انجام معاینه فنی در سال جدید هستند.

مقدم خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود یک میلیون و 660 هزار دستگاه خودرو در تهران معاینه فنی آنها انجام گرفته که این آمار نسبت به مدت مشابه سال 97، حدود 9 درصد کاهش داشت.

وی گفت:‌خودروهایی که دارای معاینه فنی برتر هستند از تخفیف 30 درصدی جهت تردد در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا برخوردار خواهند شد و در سال 98 حدود50 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز شهر تهران متقاضی دریافت معاینه فنی برتر بوده که تنها 33 درصد موفق به اخذ این معاینه فنی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا معاینه فنی شهرداری تهران معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش ­خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود : برنامه ریزی هایی در موضوع ایمنی خودروها صورت گرفته تا شرایط تست های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودروها صورت می گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: در مورد خودرو‌های فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی چهار دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل نود به ما تکلیف کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم