Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@14:27:13 GMT

حمایت مستمر شهردار کازان روسیه از شهروندان شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۳۷۶۲

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام《اِوجنیا لودویگاوا》خطاب به حیدر اسکندرپور آمده است:

در حال حاضر  سراسر جهان با شیوع ویروس کرونا (کووید 19) مواجه است و شهرهای جهان تاثیرات آن را حس کرده اند. ضمن ابراز بهترین آرزوها برای شهروندان شیراز، حمایت مستمر خود را از آنان در این شرایط سخت اعلام می دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران جهانی ناشی از شیوع  کووید 19، شهرها را ملزم می سازد تا سریعا نسبت به شرایطی اضطراری واکنش نشان دهند که نه تنها سلامت شهروندان بلکه انسجام اجتماعی، اقتصاد و زیرساخت های سرزمین هایمان را تهدید می کند. درحالیکه ویروس فارغ از مرزهای حاکمیتی، وسعت سرزمین ها یا شرایط آب و هوایی گسترش می یابد و میلیون ها نفر را همزمان به طرق مختلف متاثر می سازد، ما مصمم می شویم بر موانع غلبه کنیم. ما به عنوان کشوری که با محدودیتهایی مواجه است، کاملا دغدغه های جنابعالی درخصوص تحریم ها را درک می نماییم. این عادلانه نیست که مردم شهرهایمان رنج ببرند درحالیکه با سیاست های جهانی کاری ندارند.

همکاری شهرداری ها کلید حل این بحران است. آقای ایلسور متشین، شهردار کازان و رئیس کمیته مشورتی مقامات محلی سازمان ملل (UNACLA) از تمام فرصت ها استفاده کرده و جامعه جهانی را نسبت به شرایط کنونی که شهروندان کشورها و شهرهایمان با آن روبه رو هستند آگاه خواهد ساخت.

ما از تلاش های دولت های محلی سراسر جهان جهت مبارزه با این ویروس و تامین ثبات و آرامش حمایت می کنیم. بیایید از یکدیگر مراقبت کرده و  دست در دست  هم با این چالش ها و خطرات مقابله کنیم. پیروزی بر این همه گیری مطمئنا به زودی محقق خواهد شد.》

براساس این گزارش حیدر اسکندرپور شهردار شیراز با ارسال پیامی به شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده همچون کازان و روسا و دبیران کل سازمان های بین المللی خواستار هم صدایی آنها برای لغو تحریمهای ظالمانه علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا شد.

کازان میزبان هفدهمین کنفرانس جهانی اتحادیه شهرهای تاریخی است. این کنفرانس قرار بود خرداد سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع همه گیری ویروس کرونا با تصمیم اعضای هیات مدیره اتحادیه از جمله شیراز به تعویق افتاد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهان دولت روسیه سازمان های بین المللی شرایط آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری

محمدحسن اسدی در حاشیه بازدید جمعی از مدیران شهری شیراز از باغات بلوار چمران بر اقدام عاجل برای صیانت این باغات تأکید و برهم افزایی همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور این مهم تصریح کرد.

او اظهار کرد: آبرسانی به باغات دغدغه و اولویت اصلی شهرداری شیراز است که در این راستا با حساسیت ویژه آن را دنبال می‌کنیم.

اسدی با بیان اینکه جلوی هرگونه تخلف می‌ایستیم، تصریح کرد: اگر رسیدگی به باغات رها شود، ظرف چند سال آینده چیزی از این باغات نمی‌ماند.

 شهردار شیراز از جلسات مستمر با نماینده‌های باغات، انجام زه‌کشی آبیاری باغ‌ها و مواردی که منجر به صیانت از باغات می‌شود، خبر داد و گفت: دستگاه‌های دیگر استان باید تلاش خود را برای حفظ باغ‌ها انجام دهند تا بخش زیادی از این باغ‌ها سرمایه اجتماعی و باید حفظ شوند.

اسدی با اشاره به چالش کمبود آب به‌عنوان یکی از موضوعات اساسی گفت: مدیریت آب و صیانت از باغات از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

شهرداری شیراز بیش از ۳.۵ کیلومتر از جوادیه تا محمودیه زه‌کشی آبیاری باغات انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران