Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهم امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان اداره صنعت ، معدن و تجارت باید اصناف و تولیدکنندگان متضرر از بحران کرونا را از طریق اتحادیه‌های صنفی مربوطه شناسایی کنند.

او اظهارداشت: حمایت‌های لازم بر اساس تمهیدات کشوری و منطقه‌ای در خصوص مسائل بیمه‌ای، دارایی و مسائل بانکی این واحدها تا حد امکان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: مدیران نهادهای حمایتی نیز موظف به شناسایی اقشار آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر ناشی از این بحران هستند.

وی افزود به عنوان حامی تولید و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت‌های آنها اعتقاد کامل و عملی داریم و از تمامی امکانات برای تقویت این بخش استفاده می‌کنیم.
امامی بیان کرد: در مبادی ورودی شهرستان نیر با محوریت نیروی انتظامی همچنان از ورود خودروها با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود، همچنین پارک‌ها و مراکز فرهنگی تا ابلاغ

دستورالعمل بعدی تعطیل هستند.

وی ضمن توصیه مردم به حضور در خانه‌های خود، گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که هنوز در مرحله کنترل و مدیریت این ویروس قرار داریم و نمی‌توان گفت که ویروس کرونا مهار شده ، شهروندان باید تنها برای انجام امور ضروری از خانه خارج شده و مایحتاج خود را با روش‌های غیرحضوری و برخط تامین کنند.

وی با اشاره به جشن‌های میلاد حضرت ولی عصر(عج) و ممنوعیت سراسری برگزاری این جشن‌ها  از مردم و خیرین خواست نذورات خود را صرف تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی برای افراد نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از تعطیلی اصناف و مراکز تجاری کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اقتصاد مقاومتی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اقتصاد مقاومتی بهداشت و سلامت ویروس کرونا اقتصاد مقاومتی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی ۷ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و تأکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی