Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:56:41 GMT

روایت تلاش طلاب خواهر یزد در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۱۰۱

روایت تلاش طلاب خواهر یزد در مبارزه با کرونا

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد گفت: طلاب خواهر برای سلامت مردم یزد خانه‌هایشان را به کارگاهی برای دوخت ماسک تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی بابیان اینکه طلاب خواهر استان یزد درزمینهٔ مبارزه با کرونا در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود را به‌صورت جدی از هفته‌های پیش دنبال کرده است گفت: دنبال این مسئله هستیم که در بخش خواهران بتوانیم غسل را به‌مانند گذشته انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد با اشاره به اینکه هرکدام از حوزه‌های علمیه خواهران استان در خصوص تولید ماسک فعالیت می‌کنند عنوان کرد: این خواهران طلبه یا در کارگاه‌ها و یا در خانه‌هایشان در حال تولید ماسک هستند.

وی تعداد خواهران طلبه استان یزد درزمینهٔ مبارزه با کرونا را 100 نفر اعلام و اضافه کرد: فعالیت طلاب خواهر در بخش‌های فرهنگی و تبلیغی در حال انجام است.

قره چاهی با تأکید بر اینکه درزمینهٔ غسل فوت‌شدگان بیماری کرونا در استان با نظر مسئولان بهداشت عمل می‌کنیم افزود: غسل فوت‌شدگان کرونایی در شهرستان‌های مختلف مثل اردکان و یزد شروع‌شده و شهرستان‌های دیگر نیز در حال رایزنی و ایجاد بستر مناسب هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم غسل را به‌مانند گذشته در این شهرستان‌ها نیز فعال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد سلامت سلامتی طلاب طلاب خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کبری داننده در نشست مهدویت که با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عج) از باورهای دینی ماست و برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: ثمره وجود امام زمان(عج) با وجود غائب بودن از دیده مردم، مانند خورشید پشت ابر است، با این که آشکار نیست اما مردم از نور آن بهره‌مند می‌شوند، همچنین وجود حضرت مانع نزول بسیاری از بلاهاست؛ بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَری‌ وَ بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء، از برکت وجود حضرت مردم روزی می‌خورند و به خاطر هستی او آسمان و زمین برپاست.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نباید جایگاه حضرت و ائمه معصومین را در حد نیازمان به شفا یافتن و برخی حوائج دنیوی پایین بیاوریم، بلکه باید به حضرت به عنوان حجت تامه الهی و ولی همه انسان‌ها، خاصه، مؤمنین نگاه کنیم.

وی اظهار کرد: دوران غیبت یکی از دوران امتحان بندگان و منتظران واقعی است و با این امتحان خیلی از سره‌ها از ناسره‌ها مشخص می‌شود.

داننده گفت: شیعه واقعی باید هر زمان برای ظهور حضرت آماده باشد و شرط ایستادن بر سر عهد با امام عصر( عج) گذشتن از خواهش‌های نفسانی و مادیات دنیاست و لذا برای اطاعت امر حضرت چه در دوران غیبت و چه ان‌شاءالله بعد از ظهور باید هزینه بدهیم، چرا که بدون هزینه انسان نمی‌تواند مدعی انتظار باشد.

دیگر خبرها

  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم
  • دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند