Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:34:37 GMT

خاوازی: حق کشاورزان را در قیمت‌های تضمینی می‌گیرم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۲۸۵

خاوازی: حق کشاورزان را در قیمت‌های تضمینی می‌گیرم

«کاظم خاوازی» صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه صحن علنی که به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شده بود، گفت: یکی از برنامه‌های من، افزایش درآمد کشاورزان است؛ به این صورت که سود به صورت عادلانه بین اجزای مختلف زنجیره از تولید تا دسته بندی و فروش تقسیم شده و سهم تولیدکننده در فروش کالا از متوسط ۳۰ درصد کنونی به حداقل ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد از نبود سیستم یکپارچه اطلاعات در بخش کشاورزی

وی ضمن انتقاد از نبود اطلاعات واقعی اظهار کرد: همواره با گلایه کشاورزان برای فروش محصول و از دست رفتن زحمات آنها مواجه هستیم؛  اگرچه بخشی از این نوسانات می‌تواند ناشی از حوادث طبیعی باشد اما نبود اطلاعات واقعی همچون سطح زیر کشت و نبود داده‌های صحیح و به هنگام برای تصمیم گیری و سیاست‌گذاری یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق است.  

خاوازی یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع  این معضل در کشورهای با کشاورزی پیشرفته را سیستم‌های یکپارچه اطلاعات داست و افزود: این سیستم ضمن تبادل داده در هر یک از حلقه‌های زنجیره، اطلاعات پایه حاکمیتی از جمله سطح زیر کشت را برای تصمیم‌گیری در اختیار فعالان حوزه‌های مختلف دولتی و غیردولتی قرار می‌دهد.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره گیری ظرفیت‌های کشور، فاز اول این سیستم طی یک سال آینده راه‌اندازی شود.

این خبر تکمیل می‌شود ...

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی کاظم خاوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد

یک رسانه اسرائیلی خبر داد هکرها توانسته‌اند به نهادهای مهم اسرائیلی نفوذ کنند و داده‌هایی حساس به‌دست آورند.

به گزارش فارس به نقل از هاآرتص، ظهر امروز (سه‌شنبه) این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آن‌ها دست یافته است.

براساس این گزارش، این هکر‌ها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، روز چهارشنبه، هفته گذشته خبر داده بود که هکر‌ها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.

این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قرارداد‌های وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای ۵۰ رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده بودند.

هکر‌ها همچنین گفته بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند.

دیگر خبرها

  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • فعالیت مراکز خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی از نیمه اردیبهشت در گلستان
  • خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • خرید بیش از ۲۴ ‌هزار تن گندم در خوزستان
  • برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان