Web Analytics Made Easy - Statcounter

با واریز مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به منظور حمایت از حاشیه‌نشینان و افراد فاقد هرگونه پوشش حمایتی، جمع کمک‌های نقدی بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونا به ۱۶۸۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایسنا، به دنبال طولانی شدن مبارزه با شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن اقشار کم درآمد و ضعیف با تعطیلی کسب و کارها در هفته های اخیر، بنیاد مستضعفان مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال را در اختیار بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از این افراد با اولویت حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، با تخصیص این رقم، جمع کمک های نقدی بنیاد مستضعفان به ۲ نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به ۱۱۰۰ میلیارد ریال رسید.

در کمک اخیر بنیاد مستضعفان به این دو نهاد، ۴۰۰ میلیارد ریال به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۰۰ میلیارد ریال هم به حساب سازمان بهزیستی واریز شد تا این دو نهاد حمایتی، این مبلغ را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اولویت ساکنان مناطق حاشیه نشین، مناطق محروم و افرادی که فاقد هرگونه پوشش حمایتی هستند هزینه کنند.

کمک اخیر بنیاد مستضعفان به این دو نهاد حمایتی در شرایطی انجام شد که کمیته امداد و سازمان بهزیستی به محلی برای مراجعه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه تبدیل شده‌اند که این روزها با شیوع کرونا در کشور و تعطیلی چند هفته ای کسب و کارها، با مشکلات معیشتی روبرو هستند.

پیش از این نیز این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از جمله، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ۴۰۰۰ نفر از دستفروشان پایتخت، کودکان کار و خیابان، کارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و حاشیه نشینان شهر تبریز و ... مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال را اختصاص داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کمیته امداد امام خمینی سازمان بهزیستی بنیاد مستضعفان برای حمایت حاشیه نشینان میلیارد ریال پوشش حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی