Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی متقی از برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در بقاع متبرکه شاخص هر استان و پخش آن از رسانه ملی و فضای مجازی خبر داد و گفت: طرح «تبرک مهدوی» با محور توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان، اجرا می‌شود.

حجت الاسلام «سید محمد کاظم موسوی متقی» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از راه اندازی 313 کاروان «نسیم انتظار» در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان ها در سطح شهرک های مسکونی و خیابان ها بدون حضور جمعیت به اجرای برنامه جشن به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان همه ساله با حضور گسترده مردم در مساجد و بقاع متبرکه برگزار می شد، که امسال به دلیل شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا این برنامه با حضور سخنرانان و مداحان و بدون حضور جمعیت در این اماکن برگزار و از شبکه های استانی و ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه های مجازی پخش می شود.

 

حجت الاسلام موسوی متقی از قرائت دعای «عظم بلا» و دعای توسل به حضرت بقیه الله(عج) برای رفع گرفتاری ها و تعجیل در فرج ایشان امشب (چهارشنبه، ۲۰ فروردین) همزمان با شب نیمه شعبان از ساعت ۲۰ خبر داد و گفت: این دعا از بلندگوهای امامزادگان و بقاع متبرکه نیز پخش می شود.

 

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به اجرای طرح «تبرکات مهدوی» اشاره و خاطرنشان کرد: در قالب این طرح حمایت هایی از اقشار محروم جامعه صورت می گیرد و بسته های معیشتی، نذر قربانی و اقلام بهداشتی که از سوی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه آماده شده است، میان آنها توزیع می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: احیای نیمه شعبان امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد