Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی در خبری اعلام کرد که IOC بورسیه ورزشکاران را تا زمان برگزاری المپیک در سال 2021 ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، طبق برنامه کمیته بین المللی المپیک مقرر بود بیش از 1600 ورزشکار از 185 کشور تا زمان برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو مورد حمایت کمیته بین المللی المپیک قرار گیرند، اما با توجه به تعویق المپیک و برگزاری آن در سال 2021، بیم این می رفت که این برنامه ادامه نخواهد یافت که با اعلام IOC حمایت از این ورزشکاران منتخب تا سال 2021 ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در رشته کشتی 128 ورزشکار شامل 53 آزادکار، 39 فرنگی کار و 36 کشتی گیر زن از این امکانات بهره مند می شوند که نام حسن یزدانی و محمدعلی گرایی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز در بین نفرات اعلامی به کمیته بین المللی المپیک قرار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشکاران کشتی المپیک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد