Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان قزوین از بازگردانده شدن 2 هزار و 700 خودرو به شهرهای خودشان در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار انتظامی رکنا، سردارمهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین با تشکر و قدردانی از مردم فهیم کشور به خاطر همکاری نزدیک و صمیمی با خدمتگزاران پلیس به رکنا گفت: اگر در طرح فاصله گذاری اجتماعی اگر همکاری خوب مردم نبود این طرح با موفقیت همراه نبود و در این راستا پلیس با توجه به مصوباتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد از همان روز نخست طرح فاصله گذاری اجتماعی را به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قزوین با توجه به موقعیت جغرافیایی محور ارتباطی با 11 استان است که همه مبادی ورود و خروجی استان در صد و پایش پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: تردد های امسال نسبت به سال گذشته بیش از 75 درصد کاهش پیدا کرد که در تبع آن حوادث جاده ای و رانندگی با کاهش چشمگیری همراه بود.

سردار حاجیان ادامه داد: در مسیرهای ورودی و خروجی شهرهای استان ایست های بازرسی ایجاد شده و خودروهای غیربومی اجازه ورود نداشتند و در صورت ضروری بودن از مسیرهای کنارگذر عبور می کردند که در مجموع در این طرح 2 هزار 700 خودرو که قصد ورود به استان را داشتند بازگردانده شدند که 250 خودرو متخلف جریمه 500 هزار تومانی و 20 خودرو نیز متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس همراه با مدیران اصناف در سطح استان به مغازه های متخلف تذکر و در صورت لزوم اقدام به پلمب مغازه ها کرد.

سردار حاجیان با تشکر و قدردانی از کادر پزشکی و درمانی که با فداکاری هایشان در خدمت مردم و سلامت جامعه هستند گفت: تیم های پلیسی با حضور 100 درصدی در اقدامات اجرایی طرح در کنار کادرهای پزشکی در بیمارستان ها حضور داشته و همراه با دیگر ارگان ها عملیات سم زدایی را به اجرا گذاشت و در کنار این عملیات همه کلانتری ها و پاسگاه ها نیز پاکسازی محیط صورت گرفت که تعدادی از ماموران نیز با توجه به اینکه در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند به این ویروس مبتلا شده که تحت درمان قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرقت های خرد نسبت به سال گذشته افزایش کمی داشته است اما سرقت های مهم و خشن کاهش چشمگیری داشته و استان قزوین نسبت به دیگر استان ها از نظر امنیت در سطح بالاتری قرار دارد.

وی ادامه داد: در عملیات های پلیسی بیش از 815 هزار عدد دستکش پزشکی، بیش از 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و تعداد زیادی ماسک کشف شد که در اختیار سازمان علوم پزشکی استان قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس موفقیت حوادث پزشکی سلامت سرقت اخبار حوادث استان قزوین استان کشور خودرو قزوین صبح کرونا عکس ویروس ویروس کرونا فیلم دختر مرد کرونا ویروس تلگرام کرونا در جهان فرمانده انتظامی استان قزوین طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس