Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از عموم مردم هرمزگان جهت مشارکت در پویش مدار مهربانی سازمان انتقال خون دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی اظهار داشت:  در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ بحران همه‌گیری ویروس کرونا، تاثیرات متعددی را بر روی کیفیت زندگی عموم مردم به جای گذاشته است اما نکته مهمی که شاید این روزها از نظر عموم مردم کمرنگ باشد، مشارکت مردمی در فرآیند اهدای خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از اهداکنندگان خون از ترس اینکه مبادا به کرونا مبتلا شوند، از مراجعه به پایگاه های اهدای خون خودداری می‌کنند و این در حالیست که کرونا یڪ بیماری تنفسی است و اصلا با خون و از طریق اهدای خون یا تزریق خون منتقل نمی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: در همین راستا به سبب شرایط بحرانی کشور و به منظور حفظ ذخایر خون و فرآورده‌های خونی، از کلیه مردم فهیم و شهید پرور هرمزگان دعوت به عمل می آوریم تا با مشارکت در پویش مدار مهربانی، این عمل انسان دوستانه، به مراکز انتقال خون مراجعه و خون خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدای خون هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

 دکتر علی سوری اظهار داشت: سال گذشته ۷۳ هزار و ۸۱۹ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های لرستان مراجعه کرده‌اند.
وی افزود: از مجموع افرادی که جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند ۶۱هزار و ۶۸۳ نفر موفق به اهدای خون و ۵۱۶ نفر اهدای پلاکت آفرزیس شدند. 
وی گفت: سال گذشته از مجموع اهدا کنندگان خون ۱۲هزارو ۲۹۲ نفر اهدا کننده بار اولی به جمع اهدا کنندگان خون استان اضافه شدند و سال گذشته ۴ هزار و ۵۹۸ جوان با بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال به پایگا ههای انتقال خون استان مراجعه کرده اند و  یکی از رویکرد‌های سازمان انتقال خون در سال جدید افزایش اهدا کنندگان جوانان و بانوان است، با برنامه ریزی و کمک اصحاب رسانه شاهد افزایش حضور جوانان و بانوان اهدا کننده خون باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد