Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل توییتر اعلام کرد که مبلغ یک میلیارد دلار معادل بیش از یک چهارم دارایی خود را برای تامین مالی مقابله با کووید۱۹ در سراسر جهان اختصاص می‌دهد.

«جک دورسی» مدیر عامل و بنیان‌گذار شرکت‌های شبکه اجتماعی توییتر و پرداخت همراه «اسکویر» بامداد چهارشنبه اعلام کرد که یک میلیارد دلار از سهام خود در شرکت اسکویر را که معادل ۲۸ درصد دارایی‌های او است، برای تامین مالی مقابله با شیوع کرونا در سراسر جهان اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورسی گفت که با این مبلغ شرکتی موسوم به «استارت‌اسمال» (Stratsmall) تاسیس می‌کند تا برای مقابله با کرونا در سراسر جهان تامین مالی کند.

بنیان‌گذار توییتر تاکید کرد که پس از پایان همه‌گیری کرونا، این شرکت تلاش خود را به حمایت از «درآمد پایه جهانی» و همچنین سلامت و آموزش دختران متمرکز خواهد کرد.

«درآمد پایه جهانی» نوعی از تامین اجتماعی است که در آن همه شهروندان یک کشور مبلغی پول را مستقل از درآمد‌های دیگر خود به عنوان حداقل حقوق دریافت می‌کنند.

پیشتر نیز صاحبان برخی ابرشرکت‌های فناوری و شبکه‌های اجتماعی بخشی از دارایی خود را برای مقابله با کرونا اختصاص داده‌اند.

«جف بزوس» مالک شرکت آمازون مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به بانک غذای آمریکا کمک کرد و «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک به همراه همسرش ۲۵ میلیون دلار برای ساخت واکسن کرونا اختصاص داد.

همچنین بیل گیتس میلیاردر معروف آمریکایی و بنیانگذار شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سرمایه مورد نیاز تولید برای شرکت‌هایی که نامزد ساخت واکسن کرونا هستند را تامین می‌کند.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم

علی علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برنامه ابلاغی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۹۰۰ هزارتن شامل انواع کودهای ازوته، فسفاته و پتاسه بود که از این میزان تا اواخر اسفندماه ۲ میلیون و ۷۰۹ هزارتن معادل ۹۳ درصد تامین و تدارک  و ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتن معادل ۹۱ درصد برنامه برای موارد مصارف در استان ها  ارسال کردیم‌.

به گفته او، با توجه به فصل و زمان کشاورزی از ذخیره تقریبا مناسبی برخوردار هستیم و تنها در اواخر سال گذشته تا حدودی خلل در تامین کود اوره پیش آمد که با تدبیر هیئت وزیران و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی هیچ مشکلی در تامین و توزیع نداریم.

علیزاده ادامه داد: کشاورزان نگران تامین کود اوره نباشند چراکه مرتب با پتروشیمی ها در ارتباط هستیم که با این وجود کشاورزان سال خوبی شروع خواهند کرد.

معاون بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به وضعیت مناسب تامین و عرضه انواع کود، هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کودها نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید