Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:26:51 GMT

قرائت غیرحضوری کنتورهای گاز در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۴۹۲

قرائت غیرحضوری کنتورهای گاز در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس قرائت غیرحضوری کنتورهای گاز در سطح چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

سیامک حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس قرائت غیرحضوری کنتورهای گاز در سطح چهارمحال و بختیاری در حال انجام است، اظهار کرد: مشترکان می‌توانند کارکرد کنتور و شماره اشتراک خود را با سامانه ۱۰۰۰۱۹۴ به صورت تلفنی به شرکت گاز اعلام کنند، براساس اطلاعات اعلامی از سوی مشترکان قبضی به صورت علی‌الحساب برای مشترکان صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به تصمیم شرکت ملی گاز ایران زمان دوره سرد در استان‌ها یک‌ماه افزایش پیدا کرد، در استان هزینه گاز مصرفی مشترکان در دوره سرد تا ۱۵ اردیبهشت سال‌جاری با هزینه ماه‌های سرد حساب می‌شود، این مسئله موجب کاهش هزینه‌های برای خانوارها شده است.

وی تأکید کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و تعطیلی برخی از مشاغل به علت شیوع کرونا ویروس برای رعایت حال شهروندان، اصناف و واحدهای تولیدی که در این شرایط دچار آسیب شده‌اند، گاز مشترکان به علت بدهی قطع نمی‌شود و برای پرداخت قبوض یک فرصت برای مشترکان تعیین شده است، اما مشترکانی که توان پرداخت دارند باید قبوض خود را پرداخت کنند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: پس از مهار کرونا ویروس صدور قبوض گاز مصرفی مشترکان پس از مراجعه نیروهای شرکت گاز برای قرائت کنتور به صورت آنلاین در منازل در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس چهارمحال و بختیاری کرونا ویروس شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- صعود تیم بسکتبال نوجوانان استان به جمع هشت تیم برتر کشور

- همایش پیاده روری در سامان و بلداجی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • قطع گاز در رشت و خمام