Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اختصاص یافتن معادل 100 هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای حمایت اقتصادی از مردم در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: کرونا آسیب‌های اقتصادی زیادی به کسب‌وکارها و زندگی مردم وارد کرد و دولت باید این منابع را عادلانه توزیع کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعمال نظارت دقیق خانه ملت نسبت به اعطای کمک‌های اقتصادی دولت به قشرهای مختلف مردم و نحوه توزیع آن را لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: روستاییان از جمله قشرهایی هستند که در جریان بحران کرونا آسیب‌های زیادی دیدند و حتی قادر به عرضه محصولات تولیدی خود در بازارهای محلی هم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی فعال بودن کمیسیون‌های تخصصی مجلس را با توجه به شرایط کنونی و حساسی که کشور با آن مواجه است مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هرکدام از کمیسیون‌های مجلس رسالت‌ها و اهداف مشخصی دارند و باید با برگزاری جلسات خود تا قبل از تمام شدن دوره خدمت مجلس دهم نسبت به عملی کردن آن اقدام کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه به‌جهت بروز شرایط سخت و فوق‌العاده در کشور و شیوع ویروس کرونا مردم از مجلس و نمایندگانشان انتظار عمل به وظایفش را دارند ابراز داشت: با توجه به همه‌گیر شدن ویروس کرونا دولت به‌تنهایی قادر به رفع تمام مشکلات نیست و همه نهادها باید به آن کمک کنند.

وی عملکرد و نقش مجلس در بحران ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه مجلس در مسیر حل‌وفصل مشکلات به‌وجودآمده با دولت همراهی می‌کند اظهار داشت: از دولت و وزارت بهداشت و درمان انتظار داریم کمبودهای موجود در سطح بیمارستان‌ها به‌ویژه مراکز درمانی شرق گیلان را در اسرع وقت برطرف کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس همکاری و مشارکت تمام مردم در اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا را لازم و ضروری اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم با مشارکت تمام دستگاه‌ها، نهادها و آحاد جامعه بتوانیم هرچه زودتر به بحران شیوع کرونا در کشورمان خاتمه بدهیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس وابستگی اقتصاد روستاییان به بازارهای محلی را مورد توجه قرار داد و با تأکید به اینکه متولیان امر باید در این بخش برای کاهش آسیب به اقتصاد خانوارها مدیریت لازم را اعمال کنند گفت: اگر مجموعه اقدامات مبارزه با شیوع ویروس کرونا زودتر آغاز می‌شد الآن شاهد بروز چنین وضعیت سختی نبودیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»

به گزارش تابناک اقتصادی؛ یکی از مهم‌ترین محورها در زمینه تحقق شعار سال، وظایف دستگاه‌های اجرایی و وزرات‌خانه‌های دولت سیزدهم در زمینه ترغیب مشارکت مردم به سمت جهش تولید با ابزارهای حمایتی در دست  است. در این بین اقداماتی نیز از شروع دولت توسط وزرای اقتصادی و همچنین مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید انجام شده است. برای همین موضوع و اطلاع از کارآمدترین عضو کابینه در راستای حمایت از تولید با ذی‌نفعان اصلی این موضوع یعنی تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور به گفتگو پرداختیم و نظرشان را در این مورد جستجو کردیم.

پیرامون بررسی عملکرد دولت در زمینه حمایت از تولید با 50 نفر از کارآفرینان و تولیدکنندگان بزرگ کشور گفتگو کردیم و از همه آن‌ها این سوال را پرسیدیم که « به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی کابینه در حمایت از تولید، کارآمدتر است؟»

در بین گزینه‌های موجود نیز وزرا و دستگاه‌هایی که مستقیما با تولید در ارتباط هستند و عضو تیم اقتصاد کابینه نیز هستند؛ آورده شده است.

به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی کابینه در حمایت از تولید، کارآمدتر است؟

وزیر جهاد کشاورزی وزیر امور اقتصادی و دارایی وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیس بانک مرکزی رئیس سازمان برنامه و بودجه

 

پس از گفتگو با 50 تن از کارآفرینان و استارتاپ‌های بزرگ کشور، در نهایت نتیجه نظرسنجی فوق به شرح زیر شده است

 

به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی کابینه در حمایت از تولید، کارآمدتر است؟

1- وزیر صنعت، معدن و تجارت با 29 رای

2- وزیر امور اقتصادی و دارایی با 25 رای

3 وزیر جهاد کشاورزی با 7 رای

4- رئیس سازمان برنامه و بودجه با 3 رای

5- رئیس بانک مرکزی با 1 رای

 

*لازم به ذکر است که برخی دو وزیر را به عنوان کارآمدترین عضو کابینه در جهت حمایت از تولید اعلام کردند که هر دو در نظرسنجی مورد محاسبه قرار گرفت*

 

نمودار میله‌ای مربوط به نظرسنجی پیرامون کارآمدترین عضو کابینه در جهت حمایت از تولید نیز به شرح زیر است:

 

 

دیگر خبرها

  • تمام ایده‌های دانش‌بنیانی قدرت تولید انبوه را دارند؟
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟