Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گزارش خبرآنلاین از  منطقه آزاد اروند؛ کمال رضایی با اشاره به متضرر شدن خانواده های کسبه این مجتمع تجاری گفت: شرکت توسعه و سرمایه گذاری این سازمان، تصمیم گرفت بدون تعلل و توجه به بدقولی شرکت های بیمه اقدام به ساخت غرفه های آسیب دیده از آتش سوزی اخیر این بازار بگیرد.

این مقام مسئول از تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی تا کنون برای جبران خسارات های وارد شده به مجتمع تجاری اروند خبرداد و افزود: اعتباری که برای اتمام بازسازی این مجتمع تجاری برآورد شده است ۹۰ میلیارد ریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وعده ساخت غرفه های آسیب دیده و تحویل آن ها تا رسیدن ایام نوروز و آغاز سال ۹۹ را با مصادف شدن با شیوع بیماری کرونا همراه دانست و افزود: اگرچه این اتفاق ناگوار محدودیت هایی را برای ما ایجاد کرد؛ اما کار بازسازی از همان روزهای ابتدایی آغاز و در کمتر از دو ماه تقریبا واحدها تکمیل شده است؛ با اطمینان به محض برداشتن قرطینه ها کار ساخت بازار شتاب بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم این بازار همزمان با بازگشایی دیگر بازارها در سراسر کشور به غرفه داران تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند اذعان کرد: سعی شده است؛ از مصالح مرغوب، سازه های ضد حریق و عایق در بازسازی این بازار استفاده شود و به مسائل ایمنی، استاندار و حتی زیبا سازی آن توجه بیشتری شود.

کمال رضایی با اشاره به اهمیت این بازار به عنوان یکی از پرترددترین بازارهای منطقه آزاد اروند ( شهرستان های آبادان و خرمشهر) خاطر نشان کرد: ما از همان آغاز و ۲۰ روز پس از آتش سوزی جداسازی غرفه‌های آسیب‌دیده از غرفه‌های سالم آغاز کرده و بخشی از بازار فعالیت خود را در آن زمان از سر گرفت.

گفتنی است؛ بازار تجاری اروند اواخر سال گذشته دچار آتش سوزی شد و سه انبار کالا و ۷۶ غرفه از این بازار در آتش سوخت

۴۶

کد خبر 1374285

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی