Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:27:20 GMT

حرکت کاروان شادی"نسیم انتظار" در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۷۸۸

حرکت کاروان شادی'نسیم انتظار' در همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: کاروان شادی"نسیم انتظار"روز مولود منجی عالم بشریت در محلات مختلف شهر همدان به راه می‌افتد.

حجت الاسلام سید حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از حرکت کاروان شادی "نسیم انتظار" در روز میلاد امام عصر(عج) خبر داد و اظهار کرد: این کاروان شادی در محلات مختلف شهر همدان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به راه می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراسم فردا ساعت ۱۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون تجمع مردم اجرا می‌شود گفت: در این برنامه خودروهای تزیین شده را از سطح شهر عبور خواهیم داد و با  اجرای گروه سرود و نیز توزیع بسته‌های تبرکی توسط خادمین آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان لحظات شادی را برای مردم رقم خواهیم زد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه این مراسم به مناسبت نیمه شعبان و به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع بلا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار بسته متبرک برای سلامتی امام عصر (عج) آماده شده که درب منازل به مردم تحویل داده می‌شود.

وی با تاکید به اینکه این مراسم بدون تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد افزود: مردم‌ از پنجره‌ها و بالکن منازل خود به تماشای این برنامه می‌پردازند که البته کاروان مدت کوتاهی در هر محل توقف خواهد داشت.

رضوی با درخواست از مردم برای رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد: تنها راه شکست کرونا پیوستن به کمپین "در خانه بمانیم" است و مردم جشن نیمه شعبان را از قاب پنجره منزل و تلویزیون نظاره‌گر باشند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان کاروان نسیم انتظار میلاد امام زمان بیماری کرونا اداره اوقاف کاروان شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیربنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان، فرماندارکبودراهنگ ومعاونان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات رسانی ۲ ساله محمد کرم معصومی مدیر بنیاد مسکن پیشین این شهرستان تقدیر و تجلیل شد همچنین محمد داودی به عنوان مدیرجدید این نهاد انقلابی در کبودراهنگ معرفی شد.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این مراسم با اشاره به نقش مهم تاثیرگذار بنیاد مسکن در ساخت سرپناه به جامعه هدف بیان کرد: این نهاد خدمات ارزنده‌ای به مردم محروم و نیازمند عرضه می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان هم ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات معصومی مدیر پیشین خطاب به مدیر جدید این نهاد افزود: امید است در ساخت مسکن محرومان و نهضت ملی مسکن نیز تلاش‌های جدی را شاهد باشیم و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

مسعود رضایی اظهار داشت: تمام مدیران گذشته در این نهاد انقلابی تلاش کردند و امیدواریم مدیرجدید این مجموعه نیز بتواند این مسیر خدمت رسانی را ادامه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند