Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:22:15 GMT

آغاز برنامه‌های تلویزیونی مسجد جمکران از ساعت ۱۸ امروز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۷۹۴

آغاز برنامه‌های تلویزیونی مسجد جمکران از ساعت ۱۸ امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه "صبح و گفتگو" ویژه فرارسیدن عید نیمه شعبان و در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به تأکید ویژه روایات دینی بر احیای شب نیمه شعبان گفت: اهمیت این شب به قدری است که در ردیف شب‌های قدر شمرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسجد مقدس جمکران هر ساله شاهد حضور میلیونی زائران در ایام نیمه شعبان بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت قطع زنجیره انتقال پذیرای زائران نخواهد بود و درب‌های مسجد بسته است اما از قاب تلویزیون و "شبکه قرآن" و "شبکه افق" مهمان خانه‌های مردم خواهیم شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از پخش برنامه و مراسم مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان از طریق تلویزیون و شبکه‌های سراسری خبر داد و گفت: برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ امشب آغاز و تا ساعت ۵ بامداد نیمه شعبان در سه بخش جشن، استغاثه و احیای شب نیمه شعبان دنبال می‌شود.

حجت الاسلام حسین آبادی ادامه داد: برنامه استغاثه به حضرت در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب برگزار خواهد شد و مراسم احیای شب نیمه شعبان هم از ساعت ۳۵ دقیقه بامداد از تلویزیون پخش می‌شود.

وی به پویش " نذر همدلی " در این ایام اشاره کرد و گفت: ما در این ایام باید همدلی هایمان را در ابعاد خانوادگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای ظهور بیشتر کنیم. در این راستا بسته‌های عیدانه نیمه شعبان را برای مدافعان سلام و کادر درمانی بیمارستان‌های کرونایی تهیه کردیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) بیان داشت: تاکنون حدود سه هزار بسته گوشت قربانی متبرک در شب نیمه شعبان بین نیازمندان و مستضعفان توزیع شده است.

کد خبر 4895506

منبع: مهر

کلیدواژه: نیمه شعبان مسجد جمکران میلاد امام زمان ویروس کرونا شیوع کرونا کنفرانس بین المللی نیمه شعبان مهدویت سیدهادی خسروشاهی مسلمانان امام سجاد ع معرفی کتاب سال جهش تولید فضای مجازی سازمان اوقاف و امور خیریه امام زمان حضرت مهدی عج امام حسین ع مسجد مقدس جمکران شب نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز