Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود توده گرد و غبار به شهرهای شمالی استان کرمان منجر به تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات دولتی در شهرستان کرمان به استثنا مراکز نظامی و انتظامی وبهداشتی ودرمانی و امدادی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان، بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، با توجه به ورود توده گرد و غبار به شهرهای شمالی استان و حسب اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست مبنی بر ۲۸ برابری حد مجاز ذرات معلق در هوا و پیش بینی اداره کل هوا شناسی بر پایداری این توده، براساس تصمیم کارگروه استانی آلایندگی هوا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات دولتی در شهرستان کرمان به استثنا مراکز نظامی وانتظامی وبهداشتی و درمانی و امدادی برای امروز ۲۰ فروردین ۹۸ تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با تصمیم فرماندار کرمان، به علت آلودگی هوا در این شهرستان، کلیه شعب بانک ها در شهرستان کرمان تعطیل شدند ولی در مورد سایر شهرستان‌ها و بانک‌ها و بخش خصوصی تصمیم گیری در این خصوص برعهده فرمانداران و مسئولان ذیربط است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شرایط احراز مسکن نامناسب ایثارگران ابلاغ شد

اطلاعیه بانک سپه با موضوع شرایط احراز مسکن نامناسب و نامتعارف ایثارگران سال ۱۴۰۲ طی نامه شماره ۳/۱۴۰۳/۳۶ در مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ توسط اداره کل اعتبارات خرد و اصناف بانک سپه ابلاغ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه بانک سپه با موضوع شرایط احراز مسکن نامناسب و نامتعارف ایثارگران سال 1402 را طی نامه شماره 3/1403/36 در مورخ 1403/01/28 توسط اداره کل اعتبارات خرد و اصناف بانک سپه ابلاغ شد. 

همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند

ایثارگران می توانند جهت آگاه شدن از بهره مندی و جزئیات این تسهیلات در ادامه متن کامل اطلاعیه را بخوانند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شرایط احراز مسکن نامناسب ایثارگران ابلاغ شد
  • یکی از مهم ترین تکالیف امسال تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ است
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • اسرائیل ناگهان حمله نظامی‌اش را لغو کرد | زمانش کی بود؟
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا