Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی «پاراگراف» با موضوع «تأملی بر نمایشنامه‌نویسی در تئاتر دانشگاهی» در قالب پخش زنده اینستاگرامی برگزار می‌شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی مرکز تئاتر مولوی، چهارمین جلسه برنامه «پاراگراف» با عنوان «تأملی بر نمایشنامه‌نویسی در تئاتر دانشگاهی» به صورت پرسش و پاسخ آنلاین با حضور مهرداد کوروش نیا نویسنده نمایشنامه‌های «آخرین نامه»، «قرار»، «آقا لیلا» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، روز چهارشنبه 20 فروردین ساعت 23 در صفحه رسمی اینستاگرام مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

در این نشست آنلاین، مهرداد کوروش نیا؛ نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه به گفتگو با علاقه مندان و دانشجویان با محور بررسی چالش‌ها و فرصت‌های نمایشنامه نویسی در دوران دانشجویی می‌پردازد.

مخاطبان و علاقه مندان به این برنامه گفتگو محور، می‌توانند پیش از برگزاری این نشست تخصصی، پرسش‌های خود را برای صفحه رسمی مرکز تئاتر مولوی ارسال کنند تا در خلال گفتگو مطرح شود.  

در نشست‌های تخصصی پیشین برنامه «پاراگراف» به موضوعاتی چون: «مواجهه نمایش سنتی ایران و تئاتر اروپا؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» و «فرم - معنا در تئاتر ایران با ارجاع به تئاتر دانشجویی» و... پرداخته شده بود.

جشنواره مجازی «تئاتر+خانه» برپا می‌شودگمانه‌زنی‌های نگران‌کننده از حضور مدیران «آشنا»

انتهای پیام/

R1527/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تالار مولوی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تالار مولوی تئاتر تالار مولوی تئاتر نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، زارع در نشست تاريخ يزد که با موضوع تاريخ شفاهي يزد قديم برگزار شد، گفت: با توجه به اهميت پرداختن به تاريخ و گذشته، سلسله نشست هايي را با عنوان دوشنبه هاي فرهنگي در اين مرکز آغاز کرده ايم که تاريخ شفاهي قديم يزد را مورد بررسي قرار مي دهيم.
وي با اشاره به اينکه اين نشست ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نويسندگان يزدي برگزار مي شود، بيان کرد: اين جلسات با موضوعات مختلف تمدني در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگي و اجتماعي کاملا ثبت و ضبط مي شود.

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود