Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@19:27:57 GMT

نیمه شعبان، گذشته و حال

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۹۴۴

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است

میکل آرتتا از انگیزه بالای بازیکنانش برای پیروزی مقابل بایرن مونیخ می‌گوید. 

طرفداری | کاروان آرسنال به مونیخ رسید تا میکل آرتتا پیرامون بازگشت به لیگ قهرمانان صحبت کند. 

پس از تساوی جذاب 2-2 در لندن، بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته روزهای دشواری برای دو تیم بود. در بوندسلیگا، باواریایی‌ها پس از یازده سال قهرمانی را به بایرلورکوزن تقدیم کردند و در لیگ برتر، توپچی‌ها با شکست مقابل استون ویلا، در هفته سی و سوم صدر جدول را از دست دادند. میکل آرتتا با جملات زیر صحبت‌های خودش را آغاز کرد:

از بازیکنان خواسته‌ام که نمایشی ارائه دهند که ما را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. تمام آماده سازی‌ها برای رسیدن به همین هدف بوده است. ما این را به دست آورده‌ایم. ما برای ده ماه گذشته و تمام تلاش‌های فصل گذشته‌مان، برای شروع دوباره مسیرمان در لیگ قهرمانان پس از سال‌های زیاد، سزاوار این هستیم. فرصتی باورنکردنی برای رقم زدن این اتفاق داریم. برد در اینجا باورنکردنی خواهد بود. اگر موفق شویم و به نیمه نهایی برسیم، با چیزی که در ۱۵ سال گذشته به دست نیاورده‌ایم، در وضعیت احساسی فوق‌العاده‌ای قرار خواهیم گرفت و آن هم این فرصت است.

آرسنال آخرین بار شکست سنگینی را در آلیانتس آرنا متحمل شد. سرمربی آرسنال چه نظری دارد؟ 

ما باید این را تغییر دهیم. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم تا فردا داستان خود را کاملاً متفاوت رقم بزنیم، ما این را می‌دانیم و قرار است عملکردی بسیار، بسیار قوی به صورت جمعی و انفرادی داشته باشیم تا حق حضور در نیمه‌نهایی را به دست آوریم. 

وضعیت بازیکنان آرسنال پیش از بازی برگشت چگونه است؟ 

اکثر بازیکنان ما چنین شبی را تجربه نکرده‌اند. این اولین بار برایشان خواهد بود. آن‌ها فوق العاده با انگیزه، آماده و با اعتماد به نفس هستند. فردا باید این را مقابل حریفی که این تجربه را دارد نشان دهیم. ما می‌خواهیم این اتفاق بیفتد.

 آرتتا چه نظری در مورد قهرمانی بایرلورکوزن با آلونسو دارد؟

تبریک فراوان به ژابی و گرانیت ژاکا. من به آن‌ها تبریک گفتم چون مشخص است که با هم دوست هستیم. این داستان فرق می‌کند.  

 در مورد الکساندر زینچنکو؟

الکساندر را خیلی دوست دارم. او چیزهای زیادی برای ما ارائه کرده است. بازیکنی با شخصیت فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصر به فرد که می‌خواهیم با او ادامه دهیم.  

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • خط و نشان ژابی: منتظرم رم را در نیمه نهایی ببینم!
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است