Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم از مدیران این باشگاه بابت برخی مسائل گلایه کرد. تاریخ انتشار: 12:01 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۹۷۸

مگنو باتیستا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های خود اظهار داشت: مدتی است که درگیر مصدومیت هستم. از ۳۲ روز پیش که مصدوم شدم می‌خواستم به برزیل سفر کنم، اما باشگاه هیچ اقدامی برای من در این خصوص انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه نه برای من بلیت گرفت و نه پولی به من داد که بتوانم راهی کشورم شوم. من از این وضعیت خیلی ناراحت هستم، چون باشگاه با من همکاری نمی‌کند. می‌دانم شرایط سختی است، اما می‌خواستم به کشورم سفر کنم. مطمئنا اگر این مشکل زودتر حل شود خیلی بهتر است.

هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: اگر تا ۴، ۳ روز دیگر باشگاه برای سفر من به برزیل اقدامی نکند مجبور می‌شوم دوباره درخواست کنم و اگر این بار هم به نتیجه‌ای نرسم، باید فکر دیگری کنم.

بیشتر بخوانید: هافبک برزیلی پارس جنوبی، ادامه فصل را از دست داد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت

باشگاه وردربرمن در واکنش به رفتار اخیر هافبک اهل گینه خود، او را تا پایان فصل از همراهی این تیم محروم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبی کیتا هافبک گینه‌ای تیم وردربرمن که پیش از بازی یکشنبه شب این تیم با بایرلورکوزن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا بعد از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی این تیم نخواهد بود، از سفر با وردربرمن به لورکوزن امتناع کرد و این تیم را در این بازی خارج از خانه همراهی نکرد، از سوی این باشگاه بوندس‌لیگایی نقره‌داغ شد.

باشگاه وردربرمن بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد نبی کیتا را تا پایان فصل محروم کرده و این هافبک 29 ساله دیگر با این تیم تمرین نخواهد کرد یا در رختکن این تیم حق حضور نخواهد داشت. باشگاه همچنین این هافبک را به پرداخت جریمه نقدی قابل توجهی محکوم کرده است.

کلمنتس فریتس مدیر تیم فوتبال وردربرمن در این باره گفت: رفتار نبی کیتا برای باشگاه غیرقابل تحمل است. او با این اقدام تیم و کادرفنی را در شرایط پرتنش ورزشی زمینگیر کرد و خود را بالاتر از تیم قرار داد.

واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن

نبی کیتا که پس از جدایی‌اش از لیورپول، تابستان اخیر به عنوان بازیکن آزاد به وردربرمن پیوست، این فصل تنها در پنج بازی برای این تیم به میدان رفته است.

وردربرمن که یکشنبه شب با نتیجه 5 بر صفر توسط بایرلورکوزن تحقیر شد، در حال حاضر با 31 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • ارتش اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهد داد
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • اسرائیل نمی‌تواند بپذیرد که اولین حمله ایران بی پاسخ بماند | اسرائیل تحت فشار غرب است که تا هیچ واکنشی انجام ندهد