Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@17:06:54 GMT

ثبت کمترین شمار مبتلایان جدید به کرونا در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۰۵۴

به گزارش ایسنا، مقامات ایتالیا اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۳۹ مورد ابتلای جدید به کروناویروس به ثبت رسانده‌اند که نسبت به ۳۵۹۹ مورد ابتلای روز پیش از آن کاهش داشته است. همچنین شمار قربانیان در این ۲۴ ساعت ۶۰۴ نفر اعلام شده که به نسبت ۶۳۶ قربانی روز قبل کمتر بوده است.

شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز طی چهارمین روز پیاپی کاهش یافته و به ۳۷۹۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار کلی مبتلایان به کووید-۱۹ در ایتالیا ۱۳۵ هزار و ۵۸۶ نفر اعلام شده که از آمریکا و اسپانیا کمتر است.

به گفته مقامات ایتالیا، سرانجام شمار مبتلایان جدید در این کشور رو به کاهش رفته است اما همچنان باید احتیاط را رعایت کرد.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در حال رایزنی با متخصصان و مشاوران پزشکی است تا در مورد تسهیل وضعیت قرنطینه سراسری این کشور که تقریباً تمامی کسب‌وکارها را حداقل تا تاریخ ۱۳ آوریل متوقف کرده، تصمیم‌گیری کند.

به گفته مقامات این کشور، کسب‌وکارها و تجارت‌های مربوط به بخش کشاورزی و بهداشتی و شرکت‌های تجهیزات مکانیکی مرتبط با آن‌ها می‌توانند در اواسط آوریل بازگشایی شوند.

بنا بر گزارش بلومبرگ، در صورت کاهش تعداد موارد و مرگ و میرهای ناشی از کروناویروس، محدودیت‌های اجتماعی می‌تواند به صورت تدریجی با بازگشایی برخی مغازه‌ها کاهش یابند اما کافه‌ها و رستوران‌ها همچنان بسته باقی خواهد ماند. قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی نیز همچنان به قوت خود باقی می‌مانند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی

 مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در نخستین فرزندآوری به ترتیب ۳۲.۱ و ۲۷.۳ سال بوده است.

به گزارش ایرنا از ثبت احوال، بر اساس آمارهای موجود میانگین سن پدر در نخستین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲.۱ سال بوده است.

میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال است.

در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷.۳ سال بوده است.
در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴.۴ سال است.

بیشترین میانگین سنی مادران در نخستین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

 در سال ۱۴۰۱ بیشترین میانگین سن مادران در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با ۳۰.۲ سال و کمترین آن  مربوط به استان و سیستان و بلوچستان ۲۲.۷ سال بود.

همچنین در این سال بیشترین میانگین سنی پدران در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران ۳۴.۴ سال و کمترین مربوط به سیستان و بلوچستان ۲۷.۱ ثبت شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت