Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کردستان ؛ بهمن مرادنیا گفت: دولت، وعده‌هایی برای حمایت از افراد فاقد شغل و شاغلین مشاغل آسیب دیده که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند داده که قطعا اجرا خواهد شد، اما شاید طول بکشد لذا لازم است خودمان به فوریت اقدام کنیم. 

وی به اهداء بسته حمایتی به ۱۵ هزار خانوار در استان با کمک تعدادی از خیرین داخل و خارج از استان اشاره کرد و تلاش انجمن‌های خیریه برای تهیه وجمع آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان استان رااقدامی خوب عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان از خیرین خواست برای تهیه بسته‌های حمایتی برای تعدادی دیگر از آسیب دیدگان شیوع کرونا بویژه دستفروشان و کارگران فصلی کمک کنند.

سید صباح قریشی افزود: این موسسات هرکدام با کارکردهایی ازجمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابان، کمک به تحصیل دختران و جمع آوری کمک‌های مردمی برای توزیع آن در میان نیازمندان راه اندازی شده اند.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان کردستان با بیان اینکه ۱۰۶ موسسه خیریه درکردستان فعالیت می‌کنند گفت: افراد تحت پوشش موسسات خیریه در کردستان تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

وی گفت: این موسسات در مواقع حساس ازجمله سیل و زلزله و این اواخر در بحث کرونا به مردم کردستان در زمینه ضد عفونی معابر، وهمچنین توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی خدمت رسانی می‌کنند.

همچنین تعدادی از خیران در این نشست به بیان خدمات حمایتی خود از خانوارهای نیازمند در کردستان پرداختندو آمادگی خود را برای کمک‌های مردمی به افراد نیازمند در زمینه کرونا اعلام کردند.

در این جلسه روسای این موسسات خیریه با بیان اینکه موسسات سطح استان مجهز به بانک اطلاعاتی هستند و اقدام به تهیه نقشه تقسیم بندی مناطق شهری کرده اند.

46

کد خبر 1374307

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های دارت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور ظهر امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین «نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، «آمنه غلام‌ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این مسابقات با ابراز خرسندی از این حضور اظهار داشت: استان کردستان در رشته دارت مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دوره‌های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی وجود دارد که با برپایی اردوی‌های مختلف، آمادگی کامل برای منتخبان و ملی‌پوشان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فراهم کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان، از فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته‌ها همکاری و حمایت تمامی مسئولان استانی لازم و ضروری است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور به تنوع مدال‌های این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از آینده مدال‌آوری کشورمان در عرصه‌های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی‌پوشان رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.

پریچهره خاطرنشان کرد: کردستان توانمندی‌های زیادی در رشته‌های این فدراسیون به ویژه در رده‌های پایه دارد و همت و حمایت مسئولان استان می‌تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

انتهای پیام/4811/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش