Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:01:02 GMT

رونق بورس کرمانشاه در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۱۶۷

رونق بورس کرمانشاه در سال ۹۸

«زهرا دفتری» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، در این رابطه گفت: سال گذشته در تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه بیش از هشت میلیون سهم و سایر اوراق مورد معامله قرار گرفت.

وی ارزش سهام و اوراق معامله شده را ۳۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این معاملات نسبت به سال ۹۷ از لحاظ حجم ۵۳ درصد و از لحاظ ارزش ۱۳۹ درصد رشد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه بیان کرد: در سال گذشته با توجه به نوسانات بازار شاهد استقبال چشمگیر مردم از بورس و رونق تالار کرمانشاه بودیم.

دفتری با بیان اینکه اکنون شاهد ورود نقدینگی های جدید و افزایش عمق بازار هستیم، گفت: به نظر می‌رسد که روند استقبال از بورس و افزایش معاملات آن در سال جدید نیز ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها بورس کالا کرمانشاه بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بورس کالا کرمانشاه بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا کرمانشاه بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی تنها راهکار در رونق بازار مسکن خواهد بود

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه شعار امسال در خصوص جهش تولید با مشارکت مردمی نشان دهنده حضور پر رنگ تر بخش خصوصی  است گفت: برای  تحقق این شعار دولت باید به بخش خصوصی و همچنین به خود  متقاضیان اعتماد کند تا بتوان بازار مسکن را به ثبات و آرامش رساند.

وی افزود: بهبود وضعیت بازار مسکن در گرو کاهش تصدی‌گری دولت است و اگر دولت به ظرفیت های بخش خصوصی و مردم توجه کند به طور قطع بازار مسکن و بازار اجاره آرام تر خواهد شد.

او یادآور شد: در صورتی که  دولت تصدی‌گری‌های خود در عرصه  ساخت مسکن را رها و به مردم  واگذار کند و تنها نظارت خود را بیشتر کند رشد بیشتری خواهد داشت گفت: در حوزه ساخت مسکن دولت باید این اقدام را به مردم واگذار کند چراكه مردم از این اقدام هم لذت می‌برند و هم احتمال خطر کار خود را می‌پذیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • منظور از اقتصاد مردمی، همان تعاونی است
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • مشارکت‌های مردمی تنها راهکار در رونق بازار مسکن خواهد بود
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی