Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:52:10 GMT

نگرانی تشدید ابتلا به کرونا در هفته‌های پیش رو

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۱۷۳

نگرانی تشدید ابتلا به کرونا در هفته‌های پیش رو

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، حسین کریم گفت: طبق آخرین اطلاعات، آمار بستری‌ها روند نزولی دارد، اما آمار فوتی‌ها و نیاز به آی سی یو به دلیل ابتلا به کرونا در سطح استان البرز همچنان در روند ثابت و پایداری قرار دارد.

به گفته دکتر کریم این پایداری‌ها حاصل همه تلاش‌هایی است که طی هفته‌های گذشته اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان این که فعالیت‌های اجتماعی مانند ادارات و اصناف نسبتا آغاز شده گفت: با آغاز نسبی فعالیت‌های اجتماعی آن چه برای ما نگران کننده است، هفته‌های پیش رو است.

وی با اشاره به این که شهروندان تمام مواردی را که تا کنون رعایت می‌کردند، همچنان رعایت کنند، افزود: در خانه بمانیم همچنان شعار اصلی است و حفظ فاصله گذاری و فاصله گیری اجتماعی نیز ضروری و از موارد کلیدی است.

حسین کریم گفت: ساده انگاری و خوش باوری نسبت به ویروس کرونا روی تلخ ماجرا است، زیرا هنوز این ویروس گسترش نداشته و همه تلاش‌های ما برای جلوگیری از گسترش کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از همکاری صدا و سیما و اصحاب رسانه در راستای آگاه سازی هم استانی‌ها تقدیر کرد.

46

کد خبر 1374321

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند

به گزارش قدس آنلاین، بر مبنای آمار سمفا تا ساعت ۸ و نیم، شنبه شب ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳، تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۴۱۶ نفر در ۸۰ هزار و ۴۹۸ سانسی که ۸ فیلم سینمای ایران در سالن‌های سینمایی به نمایش گذاشته شده‌اند، به تماشای آثار نشسته اند و فروشی نزدیک به ۱۷۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون و ۹۸۴ هزار تومان را برای سینمای ایران به ارمغان آورده‌اند.

در هفت روز گذشته، فیلم‌های سینمای ایران فرصت نمایش در ۱۸ هزار و ۴۵۲ سانس را پیدا کرده و توسط ۶۰۰ هزار و ۷۵۶ نفر تماشا شده اند. سینمای ایران در این هفته علی رغم تجربه افزایش نزدیک به هزار سانس برای نمایش فیلم با کاهش محدود مخاطبان نسبت به هفته قبلش مواجه بوده است؛ به این ترتیب در این هفته، میزان فروش سینمای ایران عددی معادل با ۳۲ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان بوده و نسبت به هفته گذشته ۴ میلیارد تومان کاهش یافته است.

بر این مبنا میانگین مخاطبان هر کدام از فیلم‌های سینمای ایران در هر سانس عددی نزدیک به ۳۲ نفر بوده است در حالی که هفته گذشته این عدد حدودا ۳۵ نفر بود.

«تمساح خونی» همچنان در صدر

«تمساح خونی» همچنان پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته بود. زیرا این فیلم توانسته در هفت روز گذشته به فروشی معادل با ۱۳ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان دست پیدا کند که تقریباً بیش از یک سوم فروش کل سینمای ایران را تشکیل می‌دهد.

«تمساح خونی» که اکران خود را از ۱۶ اسفند ماه سال قبل در قالب اکران نورورزی آغاز کرده است، با در اختیار داشتن ۶۲۷ سالن سینما در سال جاری، توسط ۱ میلیون و ۷۸۵ هزار نفر تماشا شده و به فروشی بیشتر از ۱۱۱ میلیارد تومان رسیده است. این فیلم همچنان پرفروش ترین فیلم سینمایی سال ۱۴۰۳ است.

بر مبنای آمار ارایه شده، میانگین مخاطبان فیلم «تمساح خونی» در هر سانس، عددی نزدیک به ۴۹ نفر است.

«سال گربه» نیز همچنان در رده دوم جدول پرفروش‌ترین آثار سینمای ایران در هفت روز گذشته و بعد از «تمساح خونی» قرار دارد. ۱۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان عددی است که از فروش فیلم مصطفی تفی زاده در هفت روز گذشته اعلام شده است.

«سال گربه» که اکران خود را از ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال آغاز کرده است، با در اختیار داشتن ۴۵۱ سالن سینما در سال جاری، توسط ۳۰۸ هزار نفر تماشا شده و با فروش ۱۰ میلیاردی در هفته گذشته به فروشی بیشتر از ۱۸ میلیارد تومان رسیده است.

چه فیلم هایی در رده سوم تا هشتم قرار دارند

«بی بدن» نیز همچنان جایگاه خود در رده سوم جدول پرفروش‌ها را حفظ کرده است و در یک هفته گذشته به فروشی معادل با ۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان رسیده است.

«بی بدن» که اکران خود را از ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در قالب اکران نورورزی آغاز کرده است، با در اختیار داشتن ۴۷۴ سالن سینما در سال جاری، توسط ۴۲۳ هزار نفر تماشا شده و به فروشی بیشتر از ۲۶ میلیارد تومان رسیده است. «بی بدن» در جایگاه سوم فروش سال ۱۴۰۳ قرار دارد.

رشد چشمگیر «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»

فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی نژاد با فروش ۲۱ هزار بلیت در هفته آخر فروردین‌ ماه به جایگاه چهارم گیشه فروش سینماها ارتقا پیدا کرد و ۳ میلیاردی شد؛ این فیلم توانست افزایش فروش ۹۹ درصدی در گیشه سینماها را تجربه کند و از جایگاه ششم جدول فروش به جایگاه چهارم برسد و بعد از فیلم‌های «تمساخ خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» قرار بگیرد.

«ایلیا؛ جست و جوی قهرمان» نیز با در اختیار داشتن ۲۲۳ سالن سینما و ۱۰۴۰ سانس در هفت روز گذشته، پذیرای بیش از ۲۱ هزار مخاطب بوده و نسبت به هفته گذشته رشد ۲ برابری مخاطب را تجربه کرده است و به فروشی معادل با ۷۸۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است. به نظر می‌رسد اضافه شدن اکران‌های دانش‌آموزی به سبد فروش در افزایش فروش «ایلیا، جستجوی قهرمان» نقش قابل توجهی داشته است.

«آسمان غرب» به تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد نیز در یک هفته گذشته توسط ۱۸ هزار و ۶۷۹ نفر تماشا شده و به فروشی معادل با ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است. به این ترتیب این اثر در رده پنجم جدول پرفروش‌های هفته‌ای که گذشت قرار می‌گیرد.

«آپاراتچی» نیز در هفت روز گذشته توسط ۹ هزار و ۹۸۶ نفر تماشا شده و به فروشی بیش تر از ۴۸۷ میلیون تومان رسیده است. بنابراین این فیلم نیز در رده ششم جدول پرفروش‌ها قرار دارد.

«نوروز» به کارگردانی سهیل موفق نیز با در اختیار داشتن ۱۵۷ سالن سینما در هفت روز گذشته، توسط ۸ هزار و ۵۸۰ نفر تماشا شده است و به فروشی معادل ۳۶۴ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان دست یافته است. به این ترتیب این فیلم نیز در رده هفتم جدول پرمخاطب‌ترین آثار هفت روز گذشته سینمای ایران قرار می‌گیرد.

«پرویز خان» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی نیز در یک هفته گذشته توسط ۲ هزار و ۵۸۹ نفر تماشا شده و به فروشی معادل با ۱۴۹ میلیون تومان و ۸۴۵ هزار تومان رسیده است. به این ترتیت این اثر همچون هفته گذشته در انتهای جدول پرفروش‌های هفته‌ای که گذشت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند