Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:26:07 GMT

اصناف سقز ۵ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۲۱۱

اصناف سقز ۵ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

بهنام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی ۵ میلیارد ریال در  قالب کمک نقدی، غیر نقدی و کالایی به کمپین‌ها، خانواده‌های آسیب دیده، هلال احمر، شبکه بهداشت و مراکز درمانی شهرستان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از این تلاش‌های انسان دوستانه افزود: این اقدامات واحدهای تولیدی و اتحادیه‌های مختلف صنفی و مراکز صنعتی کاری ارزشمند است که جای قدردانی دارد و صمیمانه از این حس نوعدوستانه این مجموعه تشکر می‌کنم.

میرزایی یادآور شد: کمک‌های اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام این مجموعه خدمتگزار همچنان تداوم خواهد داشت و به تناسب شرایط و نیاز اقدامات لازم برای جمع آوری و توزیع این کمک ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: دو واحد تولیدی در شهرستان سقز در زمینه تولید ماسک از همان روزهای اول به صحنه آمدند و با تغییر خط تولید خود و به صورت رایگان انواع ماسک تولید و توزیع کردند.

میرزایی گفت: همچنین دو واحد تولیدی نیز در زمینه تولید محلول های ضدعفونی کننده دست با مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت سقز، مشغول فعالیت هستند که نه تنها نیاز شهرستان بلکه نیاز چند شهرستان دیگر استان کردستان را نیز تامین کرده‌اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز تاکید کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از کمک واحدهای بزرگ، برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز بهداشتی و تلاش تولید کنندگان و صنعتگران کشور تشکر کرده بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان اصناف سقز بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان اصناف سقز بهداشت و سلامت ویروس کرونا کردستان اصناف سقز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود

 

 

 

 

 

 ابوالفضل فرحبخش در دیدار با مدیران ادارات دستگاه های اجرایی شهرستان زرند، عمل به رهنمودهای رهبری و حل مشکلات اقتصادی را ضروری دانست و گفت: با توجه به آنکه رهبری حکیم انقلاب، اقتصاد را مهم ترین مسئله کشور می دانند و راه حل را در شعار سال به صراحت جذب مشارکت مردم عنوان می کنند، بایستی موانع تولید برطرف و مشارکت مردم در فعالیت های تولیدی تسهیل شود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی، همچون گذشته با اعلام حمایت خود از تولید، تلاش دارد تا با برنامه ریزی برای بازدید از صنایع و بنگاه های تولیدی از نزدیک مشکلات و موانع تولید را رصد تا با تعامل ویژه با بخش خصوصی و همکاری دولت برای تحقق شعار سال و جهش تولید عمل کند.

این مقام قضائی ادامه داد: اداره صمت شهرستان اعلام آمادگی کرده تا با نگاهی حمایتی و با دیدی مثبت به سرمایه گذاران، فرایند اعطای مجوز کسب و کار به شهروندان را تسهیل و از طریق اعطای مجوزهای لازم برابر با نیاز شهرستان برای جلب مشارکت شهروندان در تولید اقدام کند.

وی بازار را دیگر هدف برنامه های اقتصادی دادگستری شهرستان دانست و گفت: به طور قطع بازار، قلب تپنده هر شهرستان است و چرخه تولید در نهایت بایستی منجر به رونق گرفتن بازار شود؛ اما موضوع مهم رعایت قوانین نظام صنفی، انصاف، عدالت و بهداشت است تا ضمن تامین اجناس و خدمات مورد نیاز شهروندان در بازار بومی، کالای مورد نیاز به صورت سالم و بهداشتی به شهروندان عرضه شود که این موضوع لزوم نظارت بیشتر بر بازار را نمایان می سازد.

رییس حوزه قضایی شهرستان زرند فعالیت اداره تعزیرات حکومتی زرند را مثبت ارزیابی کرد و افزود: به طور قطع تنظیم بازار از طریق همکاری نهادهای متولی از جمله: تعزیرات حکومتی، اداره صمت، پلیس اماکن، اتاق اصناف امکان پذیر است و بدین منظور دستگاه قضایی با طرح نظارت بر بازار ضمن مطالبه گری، حمایت خود را از برخورد قاطع با مخلین اقتصادی و متخلفان حوزه بازار اعلام می دارد.

فرحبخش در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: امروزه علم حقوق، حلقه مفقوده آموزش دانش آموزان است به گونه ای که نبود آگاهی به مسائل حقوقی و جرائم به صورت ناخواسته می تواند منجر به تشکیل پرونده در دستگاه قضایی شود به همین دلیل و در مسیر پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، حضور قضات در قالب زنگ حقوق در مدارس طی امسال با همکاری آموزش و پرورش استمرار و افزایش خواهد یافت.

وی استفاده ناصحیح از فضای مجازی و تهاجم فرهنگی را در کثرت آسیب ها و مشکلات موثر دانست و گفت: راه حل موجود، تمرکز بیشتر بر اصول دین و ترویج ارزش های اسلامی به شهروندان و به ویژه دانش آموزان است که هر چند این موضوع نیز با جذب روحانیون در مدارس دنبال می شود؛ اما تقویت، به روز رسانی و سنجش دانش علمی و دینی معلمین اهمیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز