Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ساعت ۱۴ امروز (۲۰ فروردین) و روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیر بومی اعمال می شود و تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت و با رعایت مقررات زوج و فرد انجام خواهد شد.

‌سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان، در ارتباط با زمان بندی جدید طرح زوج و فرد در اصفهان، گفت: در راستای مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس‌کرونا، طرح زوج و فرد در تمام معابر شهری اصفهان، اعم از درون‌شهری و بزرگراهی به منظور سهولت تردد کارمندان ادارات و شرکت ها، صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ اجرا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعت ۱۴ امروز (۲۰ فروردین) تا ۲۲ فروردین محدودیت های شدیدتری برای تردد بین شهری با پلاک غیر بومی اعمال خواهد شد. در صورت تخلف و تردد غیر مجاز، وسایل نقلیه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه می شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه تردد در داخل شهرها با پلاک بومی و در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد ممانعتی ندارد، تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ترددهای غیر ضروری در داخل شهرها با پلاک بومی و غیر بومی هم مشمول جریمه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان پلیس راهور کرونا کرونا ویروس تردد بین شهری شهرها با پلاک زوج و فرد غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز