Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@05:05:09 GMT

رفع مشکلات رایج مربوط به قطع شدن صدای گوشی آیفون

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۳۰۲

رفع مشکلات رایج مربوط به قطع شدن صدای گوشی آیفون

 به هر حال دلایل متفاوتی وجود دارد که در نهایت باعث به وجود آمدن اختلالات متفاوت در روند عملکرد گوشی های هوشمند خواهد شد. یکی از آزار دهنده ترین مشکلات رایج، قطع شدن صدای گوشی است. احتمالا هندزفری بی سیم شما تاکنون به این مشکل دچار شده و با راه حل های مختلف این مسئله را حل کرده اید اما در صورتی که این مشکل برای گوشی موبایلتان پیش بیاید، آیا توانایی حل کردن آن را دارید؟

اگر جواب این سوال را منفی داده اید، این مقاله برای شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله به مشکلات رایج در مورد قطع شدن صدای گوشی آیفون پرداخته ایم و همچنین راه حل های متفاوت را نیز ارائه کرده ایم.

مطمئن شوید که اسپیکر آیفون از کار افتاده است یا نه!

عدم استفاده از قاب مناسب، ضربه خوردن گوشی، خیس شدن و موارد مشابه از عوامل اصلی ایجاد اختلال در پخش صدای گوشی آیفون است. با این حال گاهی اوقات این اختلالات به سادگی حل خواهند شد و گاهی اوقات هم نشان دهنده ایرادی جدی در قسمت سخت افزاری گوشی و یا آسیب دیدن قطعات مرتبط است. پیشنهاد می شود قبل از اینکه به فکر مراجعه به تعمیرگاه باشید، ابتدا با این روش ها برای حل مشکل خود اقدام کنید.

قطع شدن صدای آیفون به دلیل ماندن گوشی در حالت هدفون

از آنجایی که قیمت هندزفری اپل کمی گران تر است، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند بعد از خراب شدن آن، به دنبال یک هندزفری بلوتوث باشند اما متاسفانه یک هندزفری خوب تهیه نمی کنند و  در نتیجه مشکلات مختلفی برایشان پیش می آید. باتوجه به اینکه برخی از هندزفری های بلوتوث با گوشی های آیفون سازگاری کامل را ندارند، مشکل ماندن گوشی آیفون در حالت هدفون یکی از همان مشکلاتی است که پیش می آید. برای حل این مسئله می توانید گوشی را خاموش و روشن کنید.

اپلیکیشن های جدید نصب شده، عامل قطعی صدای گوشی

یکی از رایج ترین راه کارها برای حل مشکل قطع شدن صدای آیفون، حذف برنامه هایی است که به تازگی نصب کرده اید. همانطور که نصب برنامه های مخرب و مشکوک در گوشی های اندروید، مشکلات متفاوتی را ایجاد می کند، در آیفون نیز برنامه های مخرب، اختلالات جدیدی ایجاد می کنند. کاربران زیادی، حذف برنامه های مشکوک را یکی از راه حل های قطع شدن صدای گوشی خود معرفی کرده اند.

آپدیت کردن سیستم عامل گوشی آیفون و یا ریستور بکاپ

اگر برنامه های مشکوک را حذف کرده اید و مطمئن هستید که هیچ ضربه جدی به گوشی موبایلتان وارد نشده، پیشنهاد می کنیم درخواست آپدیت سیستم عامل گوشی را جدی بگیرید. آپدیت نبودن سیستم عامل نیز از دلایل ایجاد اختلالات متفاوت مانند قطع شدن صدای اسپیکر گوشی است. همچنین در صورتی که یک نسخه بکاپ مناسب در آیکولد یا آیتیونز دارید، راه حل ریستور بکاپ را نیز امتحان کنید.

 

اشتباهات رایج و پیش پا افتاده که منجر به قطع شدن صدای آیفون می شود

شاید برایتان پیش پا افتاده باشد اگر بگوییم تنظیمات صدای گوشی را بررسی کنید یا مطمئن شوید که گوشیتان سایلنت نیست اما در حقیقت این مسائل برای بسیاری از کاربران پیش می آید! از آنجایی که گوشی های آیفون تفاوت های بسیاری با گوشی های اندروید دارند و کاربرانی که به تازگی یک گوشی آیفون تهیه کرده اند به نحوه عملکرد آن آشنایی کامل ندارند، در مواقعی برخی از تفاوت های آیفون و اندروید را فراموش می کنند.

به طور مثال در مواقعی تنها دکمه سایلنت گوشی آیفون فعال است و همین مورد کاربران را به شک می اندازد که آیا گوشی هوشمندشان خراب شده یانه! در صورتی که کافیست تنها دکمه سایلنت را بررسی کنند.

ریست فکتوری گوشی آیفون، آخرین راه حل برای حل مشکل قطعی صدا

به عنوان آخرین راه حل پیشنهاد می کنیم گوشی خود را ریست کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بعد از ریست کردن آیفون، مشکل قطعی صدت همچنان پابرجا بود، به یک متخصص مراجعه کنید.

برای فکتوری ریست گوشی آیفون، در اولین مرحله باید از اپل آیدی خود، لاگ اوت کنید. سپس با مراجعه به مسیر Settings > General > Reset و انتخاب گزینه Erase all Content & Settings گوشی خود را ریست کنید.

نکته مهم برای ریست کردن گوشی آیفون (جمع بندی نهایی)

توصیه می کنیم حتما یک بکاپ از اطلاعات خود تهیه کنید یا یک فلش لایتنینگ بخرید و اطلاعات آن را در فلش بریزید. اگر قصد دارید اطلاعات خود را در یک فلش، ذخیره کنید، حتما فلش لایتنینگ را از مراکز معتبر مانند فروشگاه جانبی تهیه کنید. در این فروشگاه انواع تجهیزات جانبی گوشی آیفون مانند بند اپل واچ، انواع باتری گوشی آیفون و دیگر تجهیزات با بهترین و کیفیت عرضه می شود. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به این سایت، انواع محصولات را مشاهده کنید.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رفع عیب گوشی آیفون پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید

آفتاب‌‌نیوز :

علایم ام اس، غیرقابل پیش‌بینی هستند و شدت آن‌ها نیز می‌تواند متفاوت باشد. در حالی‌که برخی افراد دچار خستگی و بی‌حسی می‌شوند موارد شدید ام اس می‌تواند باعث فلج شدن، از دست دادن بینایی و کاهش عملکرد مغز شود.

در ادامه با نشانه‌های ام اس بیشتر آشنا شوید.

رایج‌ترین علائم ام اس 

ابتدا باید بگوییم که ام اس یک بیماری مادام‌العمر است، اما می‌توان آن را مدیریت کرد و محققان نیز به‌طور مداوم به دنبال درمان‌های موثرتر برای آن هستند. موارد زیر به شما کمک می‌کنند تا بدانید نشانه‌های ام اس چیست. این مشکلات ممکن است ابتدا بسیار کم باشند و به مرور تشدید شوند.

 خستگی

مشکلات بینایی

بی‌حسی و گزگز

اسپاسم عضلانی، سفتی و ضعف

مشکلات حرکتی

درد

مشکلات مربوط به تفکر، یادگیری و برنامه ریزی

افسردگی و اضطراب

مشکلات جنسی

مشکلات مثانه

مشکلات روده

مشکلات گفتاری و بلع

البته اکثر افراد مبتلا به ام اس فقط تعداد کمی از این علائم را دارند. اگر نمی‌دانید که علائم ام اس چیست، اما نگران هستید که ممکن است علایم ام اس را داشته باشید به پزشک عمومی مراجعه کنید. علائم این بیماری می‌تواند شبیه به چندین بیماری دیگر باشد؛ بنابراین لزوماً توسط ام اس ایجاد نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!