Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- اتحادیه جهانی کشتی در خبری اعلام کرد کمیته بین المللی المپیک بورسیه ورزشکاران را تا زمان برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داد.

 به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، طبق برنامه کمیته بین المللی المپیک مقرر بود بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از ۱۸۵ کشور تا زمان برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مورد حمایت این کمیته قرار گیرند، اما با توجه به تعویق المپیک و برگزاری آن در سال ۲۰۲۱، بیم این می رفت این برنامه ادامه نخواهد یافت که با اعلام IOC حمایت از این ورزشکاران منتخب تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در رشته کشتی ۱۲۸ ورزشکار شامل ۵۳ آزادکار، ۳۹ فرنگی‌کار و ۳۶ کشتی‌گیر زن از این امکانات بهره مند می شوند که نام حسن یزدانی و محمدعلی گرایی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز در بین نفرات اعلامی به کمیته بین المللی المپیک قرار دارد.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک

در  ایجاد مطلوب ترین شرایط به منظور کسب سهمیه المپیک پاریس تعدادی از ملی پوشان دو و میدانی که شانس کسب این سهمیه را دارند طی روزهای مختلف با حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دیدار و برنامه‌های خود را به وی ارائه کردند. 

در همین راستا ،فرزانه فصیحی،مهدی صابری،حسن تفتیان و مهدی پیرجهان از جمله قهرمانانی  هستند که هر کدام به صورت جداگانه با حسین مطیعی دیدار و پیرامون ایجاد بهترین شرایط ممکن به منظور تسهیل در راه کسب سهمیه المپیک و پس از آن حضوری مقتدرانه در این بازی‌ها  بحث و تبادل نظر نمودند و نیازهای خود را برای رسیدن به این مهم بیان کردند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز،ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ملی پوشان کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک خطاب به آنان اظهار داشت:من تمام  ظرفیت و پتانسیل فدراسیون دو و میدانی را  در جهت کمک به شما عزیزان به کار خواهم گرفت و در این راه از هیچ گونه کمک و حمایتی دریغ نخواهم کرد،تا به این واسطه بتوانید در بهترین شرایط ممکن با حضور در اردوها و مسابقات بین المللی آتی خود را برای کسب این سهمیه آماده کنید و یقین دارم با توجه به توانمندی  و عملکرد خوب شما می‌توانید نتایج قابل توجهی را کسب کنند. 

مطیعی در پایان تاکید کرد، از همکاران فدراسیونی خواسته ام به هیچ وجه در مسائل مربوط به اتنخابات ورود نکنند به ملی پوشان عزیز هم توصیه دارم از حاشیه انتخابات دور بمانند و تمرکز خود را کاملا بر روی انجام تمرینات و کسب بهترین نتایج معطوف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک